Παρασκευή 23 Μαΐου 2014

Και σήμερα γιορτή έχουμε!

Φίλοι μου γεια σας
Κατ' αρχάς θέλω να σας ευχαριστήσω για τις ευχές σας.
Σας ευχαριστώ που με θυμηθήκατε και περάσατε από εδώ.
Και μια και καλόμαθα από ευχές, ελάτε να σβήσουμε μαζί και τα κεράκια
της τούρτας μου, γιατί σήμερα έχω γενέθλια.
Εντάξει δεν τα έβαλα όλα τα κεράκια, γιατί μιλάμε για δάσος(χα!χα!)
άλλωστε και η τούρτα είναι "ιντερνική" (δεν την έφτιαξα εγώ).
Ε! ο Μάιος είναι ο μήνας μου, ως και επέτειο γάμου έχω τον Μάιο (2 Μαΐου).



Χθες ανάμεσα στα δωράκια που πήρα ήταν και το βιβλίο του Dan Brown
"INFERNO". (διαβάζω στο οπισθόφυλλο)...


Ψάξε και θα βρεις. Αυτή η φράση επιστρέφει διαρκώς σαν ηχώ, στο μυαλό
του διάσημου καθηγητή του Χάρβαρντ Ρόμπερτ Λάνγκντον, ο οποίος ξυπνά
σε ένα θάλαμο νοσοκομείου, ανήμπορος να θυμηθεί πως ακριβώς κατέληξε εκεί.
Ούτε μπορεί να καταλάβει πως βρέθηκε στο σακάκι του ένα μυστηριώδες,
μακάβριο αντικείμενο.
Έπειτα από μια επίθεση εναντίον του, ο Λάνγκντον και η νεαρή γιατρός Σιένα Μπρουκς
μπλέκουν σε μια ανελέητη καταδίωξη στους δρόμους της Φλωρεντίας.
Ο Λάνγκντον όμως γνωρίζει τα κρυφά περάσματα και τα αρχαία μυστικά της πόλης
και αυτή είναι η μόνη ελπίδα να ξεφύγουν από τους άγνωστους διώκτες τους.
Με οδηγό στίχους από τη θεία Κωμωδία του  Δάντη, ο Λάνγκντον και η Σιένα πρέπει να αποκρυπτογραφήσουν μια σειρά από κώδικες που κρύβονται σε περίφημα
αναγεννησιακά έργα τέχνης-γλυπτά, πίνακες και κτίρια.
Μόνο με τον τρόπο αυτόν μπορούν να βρουν τις απαντήσεις σε ένα γρίφο
που ίσως τους βοηθήσει να σώσουν τον κόσμο από μια τρομερή απειλή...

Είναι από τα είδη των βιβλίων που μου αρέσουν, αυτές οι αποκρυπτογραφήσεις
γρίφων με συναρπάζουν και όταν  αρχίζω να διαβάζω ένα τέτοιο βιβλίο,
θέλω να το διαβάζω μονορούφι...καταλαβαίνετε ότι θα πέσει ξενύχτι...έχει και 664 σελίδες...

Να είστε καλά.
Φιλάκια!



31 σχόλια:

  1. Ελενη μου καλημερα!
    Χρονια πολλα και ευτυχισμενα!
    Να σε χαιρομαστε!

    Το βιβλιο αυτο δεν το εχω διαβασει, εχω διαβασει ενα αλλο του ιδιου συγγραφεα με τιτλο κρατα τα ματια σου κλειστα. Το βρηκα αρκετα καλο.

    Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωωωω πολύχρονη να είσαι και πάντα χαμογελαστή!!!!
    Ωραίος ο Dan Brown, έχω διαβάσει κάποια βιβλία του...στο παρελθόν!! Τώρα, ομολογώ ότι έχω να πιάσω βιβλίο στα χέρια μου κάτι χρόνια...νιώθω τέτοια κούραση που ούτε περιοδικό δεν μπορώ να ξεφυλλίσω....ελπίζω κάποια στιγμή να μου περάσει και να ξαναρχίσω κι εγώ να διαβάζω κανένα βιβλίο!
    Είμαστε καλύτερα κάπως...θα σε πάρω τηλ. από βδομάδα για καφεδάκι!!!
    φιλιάαααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Ελένη μου!!Χρόνια πολλά μέ υγεία καί ευτυχία σού εύχομαι!!
    Νά σέ χαίρετε η οικογένειά σου!!Τό βιβλίο,ακούγεται πολύ ενδιαφέρον!
    Ιδανικό γιά τίς διακοπές!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Ελενάκι
    Να τα εκατοστήσεις και να είσαι ευτυχισμένη
    με τον άνθρωπό σου!!!!

    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα Ελένη μου!
    Χρόνια σου πολλά, χαρούμενα και δημιουργικά...φαντάζομαι γιορτάζεις και τις δυο μέρες σε μία; ( Δεν πιστεύω όμως έτσι να χάνεις δώρα;)
    Το infermo είναι στα αδιάβαστα μου! Του Brown έχω διαβάσει άλλα 4 ως τώρα , εμπορικός αλλά εμένα μου αρέσει πολύ! :)))
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλά και πάλι λοιπόν!

    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ελένη μου εισαι και εσύ κορίτσι του Μάη!!!!!
    Σου εύχομαι χρόνια πολλά και ευτυχισμένα να τα εκατοστήσεις με αγάπη και υγεία!!!!!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Οοο όλες οι γιορτές και οι επέτειοι μαζί!Χρόνια Πολλά και να τα εκατοστήσεις!
    Το inferno δεν το έχω διαβάσει,αλλά μου έχουν πει,ότι είναι πάρα πολύ ωραίο!
    Καλή ανάγνωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρονια Πολλααααααααααα Ελενη μου!! Να εισαι παντα γερη, υγιης, δημιουργικη και ευτυχισμενη !'
    Πολλα φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τώρα αξιώθηκα να περάσω να σου ευχηθώ και εδώ στο ιστολόγιο, Ελένη μου!
    Χρόνια πολλά και για τη γιορτή σου και για τα γενέθλιά σου, χρόνια ευτυχισμένα, με υγεία, πολλά χαμόγελα και ό,τι άλλο επιθυμείς!
    Να σε χαιρόμαστε!
    Το Ιnferno δεν το έχω διαβάσει, αλλά τέτοιου είδους βιβλία μου αρέσουν κι εμένα. Καλή ανάγνωση, λοιπόν!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Και πάλι χρόνια πολλά για την γιορτή σου, Ελένη μου και να τα εκατοστήσεις!!!!!!!!!!!! Πάντα με υγεία, αγάπη και χαρά!! Έχω διαβάσει πολλά βιβλία του Dan Brown αλλά όχι αυτό... καλό διάβασμα!!
    Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ελένη μου χρόνια πολλά, με υγεία, χαρά και να χαίρεσαι τον σύντροφό σου και να σε χαίρεται κι εκείνος!!!
    Καλό σ/κ
    Φιλάκια
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρόνια πολλά για τα γενέθλια σου(αλλά και για τη γαμήλια επέτειο) Ελένη μου!Να 'σαι πάντα καλά, να χαίρεστε την κάθε μέρα που περνάει, αγαπημένα κι ευτυχισμένα!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ελενάκι μας είσαι το απόλυτο κορίτσι του Μάη, γενέθλια, γιορτή κι επέτειο? Μπράβο!
    Να ζήσεις κοπέλα μου και Χρόνια σου Πολλά με Υγεία κι ο νέος γενέθλιος χρόνος να είναι αφετηρία ανάτασης κι αναγέννηση ψυχής σε κάθε επίπεδο για επίτευξη στόχων με προσδόκιμες επιτυχίες!
    Ευτυχισμένη πάντα! Φιλιά πολλά με αγκαλιά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρόνια πολλά και καλά, Ελένη μου..... και για γιορτή και για γενέθλια και για επέτειο γάμου!!!!!!
    Μπράβο..... όλα μαζί σ' ένα μήνα!!!!!
    Καλοδιάβαστο το βιβλίο, μ' αρέσουν κι' εμένα οι γρίφοι και οι αποκρυπτογραφήσεις!!!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλησπέρα, δεν το έχω διαβασει αυτό το βιβλίο! Χρόνια Πολλά με πολλά χαμόγελα και όμορφες στιγμές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χρόνια Πολλά Πολλά και ευτυχισμένα με υγεία και αγάπη, για την επέτειό σου !!!
    Λυπάμαι πραγματικά που μου διέφυγε η γιορτή σου αλλά αν οι γιορτές κρατάνε 40 μέρες όπως λένε, είμαι στο όριο.
    Χρόνια Πολλά , χρόνια καλά !!
    Όσο για το βιβλίο, θέλω να πω ότι έχει ωραία πλοκή και είναι ενδιαφέρον.
    Καλή σου συνέχεια και όμορφο βραδάκι να έχεις !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Να τα εκατοστίσεις, χαρούμενη και ευτυχισμένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. πολύχρονη κι εδώ..με υγεία , ευτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χρόνια σου πολλά κορίτσι του Μάη, να τα εκατοστήσεις με υγεία και αγάπη !!
    Φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ελένη μου καλή σου μέρα.
    Χρόνια πολλά για την γιορτή σου, χρόνια πολλά για τα γεννέθλιά σου.
    Συγνώμη που είμαι εκτός χρόνου αλλά ήμουν έξω από την έδρα μου και χωρίς ΠΣ.
    Καλά ανάγνωση στο βιβλίο σου. Καταλαβαίνω από τα λίγα που γράφεις ότι θα είναι ένα σπουδαίου βιβλίο.
    Νάσαι καλά και του χρόνου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλησπέρα κορίτσι του Μάη!!!!!!!!!!Να τα εκατοστήσεις!!!!!!!!!!!!!!!!! Πολύχρονη και κάθε σου επιθυμία ευχή μου.
    Να χαίρεσαι και τη γιορτή σου.Με συγχωρείς που δεν πέρασα από εδώ για ευχές αλλά δεν μπήκα καθόλου στο διαδίκτυο αυτές τις μέρες..........Φουλ από τρεξίματα.........
    Να ζήσεις με τον άντρα σου όπως επιθυμείτε και οι δυο!!!!!!!!!!! Και το βιβλίο είναι πολύ όμορφο ....το έχω διαβάσει.
    Καλό Σ/Κο να περάσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χρόνια σου πολλά Ελένη μου και από εδώ , να είσαι γερή με αγάπη και ευαισθησία στην καρδιά σου !!!
    Φιλάκια γλυκά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ελένη μου, χρόνια πολλά και ελπίζω να πέρασες χαρούμενα γενέθλια!! -Είμαι σίγουρη πως αυτή τη στιγμή που σου γράφω θα διαβάζεις το βιβλίο σου- Έχω διαβάσει αρκετά από αυτόν τον συγγραφέα και πάντα με συναρπάζει, δεν μπορώ να αφήσω τα βιβλία του!!
    Είναι όμορφο τον Μάη να έχεις μαζεμένες τόσο σημαντικές μέρες της ζωής σου!! Να είσαι πάντα ευτυχισμένη με τον άνδρα σου!
    Φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ελένη μου χρόνια πολλά, χρόνια δημιουργικά με υγεία κι ευτυχία!!
    Το βιβλίο δεν το έχω διαβάσει...περιμένω να μας τις εντυπώσεις σου!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χιλιόχρονη, πάντα με υγεία, ευτυχία, χαρά και αγάπη! Να'σαι πάντα καλά, να χαίρεσαι την οικογένειά σου σαν τα ψηλά βουνά! Το βιβλίο του D.Brown το'χω διαβάσει και νομίζω ότι θα σου αρέσει !
    Φιλιά πολλά και καλό ΣΚ να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πολλές πολλές ευχές
    Ελένη μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλημέρα Ελένη μου!!! Ο Μάης είναι ο μήνας σου λοιπόν!!!!
    Χρόνια πολλά!!! Χρόνια γλυκά και χρόνια ευτυχισμένα!!!! Υγεία κι αγάπη
    Ελένη μου κι όμορφες στιγμές με αγαπημένους!!!
    Σε φιλώ με αγάπη!!!
    Καλό σ-κ να χεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Να τα εκατοστήσεις κορίτσι του Μάη! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ !!!!Να ε'ισαι πάντα χαρούμενη να 'εχεις υγεία και η ευτυχία να φωλιάζει στην ψυχή σου!!!Εχεις γενέθλια τηνίδια ημέρα με την μικρή μου κόρη την μαμά της Αλκηστης!!! Σε φιλώ μ ε αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή