Πέμπτη 1 Μαΐου 2014

1η Μάη

1η του Μάη σήμερα! Εργατική Πρωτομαγιά!
Ημέρα που τιμώνται οι αγώνες του εργατικού κινήματος.
Αγώνες που σήμερα στη χώρα μας φαίνονται πως πήγαν χαμένοι;
Χάσαμε πολλά από αυτά που με αγώνες είχαμε κατακτήσει.
Σε λίγες ημέρες μέσα στο Μάη, στο Μάη του 2014, καλούμαστε να δώσουμε
και εμείς τον δικό μας αγώνα....


"Να λυπάστε το έθνος που δεν υψώνει τη φωνή του παρά μόνο σα βρίσκεται σε κηδεία,
δεν περιφανεύεται παρά μονάχα σα βρίσκεται μέσα στ΄  αρχαία μνημεία του και
δεν ξεσηκώνεται παρά μονάχα όταν ο λαιμός του βρίσκεται ανάμεσα στο σπαθί και στην Πέτρα"


"Να λυπάστε το έθνος που οι σοφοί του είναι βουβοί από τα χρόνια
και που οι δυνατοί του άντρες ακόμα στην κούνια"


"Να λυπάστε το έθνος που φορά ένα ρούχο που δεν το έχει υφάνει,
που τρώει ψωμί που δεν το έχει θερίσει και
πίνει κρασί που δεν έχει τρέξει από το πατητήρι του"



"Να λυπάστε το έθνος που υποδέχεται τον καινούργιο κυβερνήτη του με σαλπίσματα
και τον αποχαιρετά με γιουχαΐσματα, για να καλωσορίσει και πάλι κάποιον άλλο
με σαλπίσματα"

Να λυπάστε το έθνος που ονομάζει το βίαιο άνθρωπο ήρωα και 
βλέπει το λαμπροφορεμένο κατακτητή γενναιόδωρο.




Τα αποσπάσματα είναι από το βιβλίο "Ο Προφήτης" του Χαλίλ Γκιμπράν
και όλες οι φώτο από το διαδίκτυο.




Καλή Πρωτομαγιά!!!

46 σχόλια:

  1. Ναι. δεν είναι αργία...είναι απεργία!!! Άντε να το πείς στον εργοδότη αυτό!
    Εμείς γιορτάζουμε την άνοιξη, την ανθοφορία της φύσης, να μαζέψουμε λουλούδια για να φτιάξουμε το στεφάνι μας που θα το κάψουμε του Αη Γιαννιού!!! Έθιμο το οποίο και αυτό το έχουμε ξεχάσει δυστυχώς!!
    Φιλιά Ελένη μου και καλά να περάσετε σήμερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κωνσταντίνα μου με την ανεργία να έχει φτάσει στο ζενίθ οι εργοδότες σου λένε 280 ευρώ το μήνα που δεν φτάνουν ούτε για ψωμί... και εμείς λέμε και ευχαριστώ...

      Διαγραφή
  2. ελένη μου καλή εύχομαι έναν καλό μήνα , καλή εργατική πρωτομαγιά και υγεία !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό μήνα Ελένη μου!!! Καλή πρωτομαγιά με αίσια αποτελέσματα ας ελπίζουμε!!!
    Είναι τόσο αληθινό αυτό το κείμενο...
    Φιλάκια λουλουδάτα καλή μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριλένα μου το κείμενο λέει αλήθειες αλλά δεν τις βλέπουμε όλοι και τούτος ο Μάης θα είναι "κάτι από τα ίδια"
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Καλό μήνα και καλή Πρωτομαγιά!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ναι αυτό το έθνος βαθιά το λυπάμαι... μα πιο πολύ λυπάμαι εμάς που τούτο το έθνος τ' αποδεχόμαστε...
    καλή εργατική πρωτομαγιά Ελένη μου!
    σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς ξεχνάμε πολύ γρήγορα και υποδεχόμαστε τους κατακτητές ως γενναιόδωρους...
      Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  6. Φόρος τιμής κι ανάμνησης αυτής της μέρας που έχει ατιμαστεί στις μέρες μας!Όσο για τον φοβισμένο αγώνα του Μαγιού απ' όσο οσφραίνομαι, το αποτέλεσμα φαίνεται ήδη προδιαγεγραμμένο και δεν πρόκειται να διαφοροποιηθεί απ' τα γνωστά και συνηθισμένα.Κι ο Γκιμπράν απλά επιβεβαίωσε την προφητεία του, όπως και τόσοι άλλοι!
    Χαρούμενο κι ευλογημένο μήνα να περάσεις!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Νίκο μου τίποτα δεν πρόκειται να αλλάξει προς το καλύτερο.
      Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  7. Καλο Μηνα Ελενη μου!
    Με γεια η νεα σου εμφανιση!
    Υπεροχη !
    Να περνας καλα.
    Φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλό μήνα,Ελένη!Καλή Πρωτομαγιά!!!Σοφά τα λόγια του Χαλίλ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αγαπητή μου Ελένη καλή σου μέρα και καλό μήνα.
    Στέκομαι με δέος και σεβασμό μπροστά στα λόγια του Χαλίλ Γκιμπράν.
    Μέσα τους κλείνουν όλη τη σοφία που θα πρέπει ένας λαός σαν τους Έλληνες, να κουβαλάει πάνω στις πλάτες του. Όμως εμείς τούτη τη σοφία κάπου την πετάξαμε σαν άχρηστη. Κι΄αφήσαμε τρακόσιους παληανθρώπους να διαφεντεύουν την τύχη της πατρίδας μας.
    Μεγάλο το δώρο που μας έδωσες σήμερα.
    Νάσαι καλά καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτοί οι τριακόσιοι Ντένη μου έχουν ξεπουλήσει ολόκληρη την Ελλάδα και έχουν θέσει την πλειονότητα του λαού σε εξαθλίωση για να περνά μία μειοψηφία καλά και μεις το ανεχόμαστε.
      Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  10. Ελενάκι μου, εξαιρετική ανάρτηση! Μπράβο, κορίτσι μου!
    Καλό μήνα!
    (Πανέμορφη η νέα εμφάνιση του blog!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλησπέρα Ελενάκι
    Φοβερά τα αποσπάσματα κι όπως είθισται
    η ημέρα αυτή πρέπει να λειτουργεί υπενθυμιστικά!!!1
    Καλό μήνα με υγεία και χαρά!!!

    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Έτσι ακριβώς!!!!!!!!!!!! Καλή Πρωτομαγιά Ελένη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλό μηνα! Μερα Μαγιου μου μίσεψες, μερα Μαγιου σε χανω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάης του 1936 στη Θεσσαλονίκη! Δώδεκα νεκροί δεκάδες τραυματίες. Μια μάνα θρηνεί πάνω από το άψυχο σώμα του γιου της...
      Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  14. Καλό μήνα Ελένη μου!! Ας τους αποδείξουμε ότι δεν τους φοβόμαστε και ότι δεν μας αξίζει η λύπηση! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Το είχα ανεβάσει κι εγώ παλιότερα αυτό το ποίημα, στη μνήμη του Παύλου Φύσσα. Καλό μήνα Ελενάρα μου και με γεια η ανακαίνιση! Είναι πανέμορφη!!!!!!!!! Φιλιά γλυκά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι... μόνο τα φόντα μας θα μοιάζανε;(όπως μου είχες γράψει παλαιότερα...χαχα)
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  16. Ένα το χελιδόνι κι η άνοιξη ακριβή
    για να γυρίσει ο ήλιος θέλει δουλειά πολλή.
    Θέλει νεκροί χιλιάδες να 'ναι στους τροχούς.
    Θέλει κι οι ζωντανοί να δίνουν το αίμα τους...
    Καλή Πρωτομαγιά!!!!
    Φιλάκια
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλό και ανθισμένο μήνα Ελένη μου!
    Μου άρεσε πολύ το απόσπασμα του Γκιμπράν..
    Μακάρι να συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε και να μην επαναπαυόμαστε..
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ωραία ανάρτηση!Καλό μήνα καί καλή Πρωτομαγιά Ελένη μου!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλό μήνα και καλή Πρωτομαγιά να έχεις με υγεία και χαρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλό μήνα Ελένη μου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πολύ όμορφα τα αποσπάσματα του Προφήτη :)))
    Καλό μήνα Ελένη μου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ελενη μου ειναι ανατριχιαστικο πραγματικα ποσο μας ταιριαζουν αυτα τα λογια του Γκιμπραν αυτη τη στιγμη...δυστυχως....καλο μηνα φιλεναδα μου και ας αισιοδοξησουμε , φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χρωματίσαμε το μπλοκοσπιτάκι μας με τα χρώματα του ουρανού; Υπέροχα μεσα στο ανακαινισμένο περιβάλλον σου στέλνω τις ευχές μου .ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ , καλή διάθεση, χαρά και ευωδιαστά αρώματα!!!!Φιλακια Μαγιάτικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Εξαιρετικό το αφιέρωμα στην εργατική Πρωτομαγιά! Για να μην ξεχνάμε οι παλιότεροι και να μάθουν οι νεώτεροι! Καλό μήνα να'χεις, Ελένη μου!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλησπερα Ελενη !
    Θαυμασια αναρτηση σε ευχαριστουμε!!!!!!!!!!!!!
    Πολλα φιλια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πολύ ξεχωριστή η ανάρτησή σου για την εργατική πρωτομαγιά, Ελένη μου!!! Πόσες αλήθειες μέσα στα λόγια του Γκιμπράν!!!! Δυστυχώς, δεν βλέπω να έρχεται καμμία αλλαγή στην κατάσταση!!!
    Φιλιά και καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  27. .°º。✿✿° ·.

    Bom fim de semana!
    Ótimo mês de maio com dias melhores.
    Beijinhos.
    Brasil..°º。
    ✿✿° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή