Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2016

Ετήσιο συνέδριο πεταλούδων

Το ετήσιο συνέδριο πεταλούδων έλαβε χώρα στα μέσα του Καλοκαιριού.
Θέμα συζήτησης η βάπτιση της Μαριλένας της εγγονούλας μου,
που θα γινόταν τον Σεπτέμβρη.


Και τούτο γιατί θέμα της βάπτισης ήταν οι πεταλούδες.
Πεταλούδες άρχισαν να συρρέουν ομαδικώς από όλα τα μέρη του πεταλουδόκοσμου.
Όλες πανέμορφες, με ωραίες φορεσιές και με πολύ φινέτσα.
"Την προσοχή σας παρακαλώ, φώναξε η πρόεδρος των πεταλούδων. Συγκεντρωθήκαμε εδώ
για να βοηθήσουμε στις ετοιμασίες της βάπτισης της Μαριλένας, μιας και μας έκαναν την τιμή
 να έχουν ως θέμα στην βάπτιση εμάς τις πεταλούδες".
"Δεν μπορώ να καταλάβω τι χρειαζόταν τούτο το συνέδριο καλοκαιριάτικα... αφού η
μαμά και η γιαγιά της μια χαρά τα καταφέρνουν και χωρίς εμάς" διαμαρτυρήθηκαν 
μερικές μικρούλες.
"Μην διαμαρτύρεστε, θα δείτε θα σας αρέσει όλη η διαδικασία. Εκείνο που θέλω από εσάς
 είναι να παραμείνετε στη θέση που θα σας βάλουν, ναι;"
Αφού συμφώνησαν η κάθε μία πήρε την θέση της.
Γύρω στις 60 μεγάλες φλοράλ πεταλούδες και άλλες τόσες μικρότερες 
από ριζόχαρτο-πουά αφού κολλήθηκαν πάνω σε καμβαδάκι κόσμησαν
το προσκλητήριο.

(μέσα στον κύλινδρο τοποθετήθηκε ο πάπυρος με το
κείμενο της πρόσκλησης)

(το προσκλητήριο σε δύο εκδοχές)

Άλλες προτίμησαν να διακοσμήσουν τις μπομπονιέρες (130 καδράκια με decoupage, κρεμαστές πεταλούδες και κουφετάκια ροζ πέρλες)
 Άλλες στόλισαν κάποια διακοσμητικά στεφάνια που δέθηκαν στις κολόνες της εκκλησίας.


(παιδικές μπομπονιέρες πεταλούδες γεμάτες ζαχαρωτά,
με ξύλινες σβούρες και ξύλινα γιο-γιο)

Άλλες κάθισαν σε φαναράκια στο χώρο της εκκλησίας.


Σειρά είχαν πάνω από 100 μικρές μα πολύ τσαχπίνες πεταλουδίτσες που στόλισαν 
τους  κρίκους για τις πετσέτες και κάμποσες άλλες ίδιες σκαρφάλωσαν 
στα δεντράκια που ήταν κέντρο των τραπεζών  στο χώρο της δεξίωσης 
και τα οποία δόθηκαν μετά στους καλεσμένους.



(φωτογραφία από τις ετοιμασίες)


(από το χώρο της δεξίωσης. Στο βάθος ο ήλιος έχει ζωγραφίσει
ένα υπέροχο ηλιοβασίλεμα)



Οι ίδιες πεταλούδες στόλισαν  και μερικά φαναράκια.


καθώς και το τραπέζι που ήταν το βιβλίο ευχών!

(το βιβλίο ευχών)

(Δεντράκια με γλειφιτζούρια για τους μικρούς
καλεσμένους) 

Σειρά είχαν οι ροζ πεταλούδες που στόλισαν μερικά μαξιλαράκια στο χώρο της εκκλησίας



άλλες ήρθαν και κάθισαν πάνω στην κούνια που κρεμόταν από τα κλαδιά
ενός δέντρου στο προαύλιο της εκκλησίας.



Και άλλες κάθισαν σε κλουβάκια


(το φορεματάκι της)
(Γλυκάκια)


(μία καρδιά γεμάτη πεταλούδες για το καλώς ήρθατε
στην βάπτιση και το κουκλί μας από δίπλα)

Όλες οι πεταλούδες βοήθησαν η βάπτιση να γίνει τέλεια!!!
Όσο όμορφες όμως και αν ήσαν οι πεταλούδες την παράσταση έκλεψαν τα μάτια
και το λαμπερό χαμόγελο της Μαριλένας.

Υ.Γ. Μερικές από τις φωτογραφίες είναι δικές μου και κάποιες άλλες της φωτογράφου
που κάλυψε την βάπτιση.

Καλή εβδομάδα και φιλάκια πολλά!

33 σχόλια:

  1. NΑ ΖΉΣΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΧΑΙΡΕΣΤΕ και να την καμαρώνετε με Α Γ΄Α Π Η !!!
    Είναι όλα ...μαγικά!!!
    Να ζήσει!!!
    την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να ζήσει η μικρή σας Μαριλένα, να την καμαρωσετε όπως επιθυμείτε. Η βάφτιση πρέπει να ήταν παραμυθένια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλέ, τι πεταλούδα και κακό!!! ακόμα ακούω τα φτερά τους να πετούν χαρούμενα...

    να σάς ζήσει, καλορίζικη η μικρή σας Μαριλένα... με υγεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να σου ζήσει Ελένη μου.Να τη χαίρεστε!Τι κούκλα είναι αυτή;;;;;;Έκλεψε την παράσταση των πεταλούδων που ομολογουμένως ήταν υπέροχες! Μπράβο σας . Μπράβο στη γιαγιά που σίγουρα έκανε τα μαγικά της και απ΄' ότι βλέπω όλα ήταν υπέροχα!
    Φιλιά πολλά και την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα χαμόγελα που σκορπούσε σε όλους εκείνη την ημέρα τους ξετρέλαναν όλους!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. 'Ολος ο πεταλουδόκοσμος για την μικρή σας Μαριλένα!!! Τι υπέροχος στολισμός!!! Τα πάντα στην εντέλεια!!! Να σας ζήσει καλοφώτιστο το κοριτσάκι σας, Ελένη μου!!!! Φιλιά και καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μα τι τέλεια που είναι όλα !!!!!! Μπράβο πολύ όμορφη διακόσμηση και καταπληκτική ατμόσφαιρα !!!! Να σας ζήσει, να είναι γερή και καλότυχη στη ζωή της !!!
    Καλή εβδομάδα !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωχου τι έχασα Ελένη μου!!! (το φυσάω και δεν κρυώνει!)
    Να σας ζήσει και πάλι μάτια μου!
    Όλα υπέροχα... τι υπέροχα; Παραμυθένια, έχει δίκιο η Κατερίνα από πάνω!!!
    (παίρνω ιδέες εγώ !!!)
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχασες Αριστέα μου είναι γεγονός. Ήταν παραμυθένια, ο χώρος είχε διακοσμηθεί υπέροχα, αλλά δυστυχώς απασχολήθηκα με τον διάκοσμο και ξέχασα να βγάλω φωτογραφίες. Υπήρχαν και άλλα πολλά!
      Να βρεθούμε να σου δώσω την μπομπονιέρα σου, την έχω φυλάξει.
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. Ελένη μου το περιμένω πώς και πώς!
      Φαντάζομαι ...στο Κάστρο όλα είναι έτσι κι αλλιώς μαγικά, εβαλες κι εσύ το μαγικό σου χεράκι, θα ήταν όλα θεσπέσια! Μου έχει τύχει ξανά να μην δύναμαι σε κάτι σημαντικό να πάω και μετά σκάω!!!
      Όταν με το καλό θα είναι η δικιά μας η βάφτιση (πρώτα ο θεός) θα σε συμβουλευτώ να ξέρεις! ;-)
      Φιλάκια πολλά!
      (Την Πέμπτη το πρωί είμαι ελεύθερη για την ώρα . Θα γίνεται πανικός βέβαια στην πλατεία μας....)

      Διαγραφή
    3. Πάρε με τηλέφωνο, κάπου θα βρούμε να καθίσουμε.

      Διαγραφή
  8. Να ζήσει η μικρή Μαριλένα
    Ο διάκοσμος φανταστικός όπως
    και το συνοδευτικό παραμυθάκι σου!!!

    φιλάκια πολλά ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. μια ονειρεμένη βάφτιση!πεταλούδες παντού!να σας ζήσει η μικρή νεοφώτιστη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αχου!! Κουκλίστικα και παραμυθένια όλα!! Να σας ζήσει το κοριτσάκι σας το νεοφώτιστο!! Συνονόματη μου κιόλας!!! χιχιχι!!! Είμαι σίγουρη θα έμεινε αξέχαστη η βάφτιση Ελένη μου!! Γερή και καλότυχη να ναι πάντα!!
    Φιλάκια και καλή σου βδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Μαριλένα μου.Θυμάσαι που σε είχα ρωτήσει αν το όνομα σου πηγάζει από δύο ονόματα (Μαρία Ελένη) και μου είπες ναι. Τελικά εμείς την βαφτίσαμε Μαριλένα (ένα όνομα, να μην γράφει πολλά χιχι!).
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  11. !!!!!!!!
    Μπράβο και μπράβο και πάλι μπράβο!!!!!!
    Εξαιρετική ατμόσφαιρα!!!!!!
    Καλοφώτιστη η μικρή Μαριλένα κι ο Θεός να σας την προστατεύει !!!!
    ΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Να σας ζήσει η κούκλα σας ,Ελένη!!!!Υπέροχα όλα μα όλα,γεια στα χέρια σου υπέροχη γιαγιά!!!Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Παραμυθένια να είναι η ζωή της, σαν τη βάπτιση, Ελένη μου! Να τη χαίρεστε, να είστε όλοι καλά να της χαρίζετε όμορφες στιγμές πάντα!
    Το συνέδριο των πεταλούδων είχε μαγικά αποτελέσματα!
    Τόσες πεταλούδες μαζεμένες πρώτη φορά βλέπω στη ζωή μου!
    Φιλιά... πεταλουδένια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Να σας ζήσει το κουκλάκι σας!!
    Φτιάξατε έναν μαγικό παραμυθένιο κόσμο για τη βάφτισή της, με φαντασία, μεράκι και πολλή αγάπη!
    Εύχοαικάθε πεταλουδίτσα που ήρθε κοντά σας αυτή τη μέρα να πάρει κι από μια ευχή και να την κάνει πραγματικότητα στο διάβα της ζωής της!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Θα πω και εγω το ιδιο με τα κορίτσια πιο πανω... ενα παραμυθι η βαφτιση της εγγονουλας σου
    Ελενη μου.. τι ομορφο θέμα που διαλεξατε!!! οι πεταλουδες ονειρεμενες .. διαφανες σαν πραγματικες ηταν.. ποσο μου άρεσαν!!
    ΝΑ ΣΑς ΖΉΣΕΙ η ΜΑΡΙΛΕΝΑ σας να την καμαρωσετε οπως αγαπατε... φιλη μου παντα να είναι ευτυχισμενη... την αγαπη μου και τα φιλιά..μου σου στελνω..καλα να περνας.. !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αχ Ελένη μου πόσο μου άρεσαν όλα δεν μπορείς να το φανταστείς!!!!!!Ομορφο και λατρεμένο το θέμα και όλα με άψογη εκτέλεση ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΕΙ και πάντα να σας χαρίζει την ευτυχία με την παρουσία της.Να είναι γερό και δυνατό για πάντα. Φιλάκια πολλά που σου τα στέλνω με μία λευκή πουά μικρή και ζωηρή πεταλουδίτσα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ελένη μου να σας ζήσει να είναι Καλοφωτισμένη, γερή και χαμογελαστή στη ζωή της, με αγάπη γύρω της! Όσο για την βάπτιση δεν υπάρχουν λόγια ήταν όλα υπέροχα,παραμυθένια,μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια!Μπράβο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Να σας ζήσει η Μαριλένα σας, Ελένη μου.
    Δεν νομίζω να έμεινε πεταλούδα για πεταλούδα, που να ήρθε σε αυτή τη βάφτιση!
    Κατάπληκτος στολισμός.
    Να είστε καλά και να περνάτε ακόμα καλύτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τι όμορφος στολισμός! Εντυπωσιάστηκα, κάνατε υπέροχη δουλειά, προσεγμένη και επαγγελματική.
    Να σας ζήσει η Μαριλένα σας Ελένη μου, να είναι καλοφωτισμένη, γερή και καλότυχη!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πανέμορφος στολισμός και λάτρεψα και το θέμα!!
    Να σας ζήσει η Μαριλένα σας και να είναι πάντα γερή και τυχερή!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Να σας ζήσει η Μαριλένα σας Ελένη μου καλότυχη, γερή και ευτυχισμένη! Μα τι όμορφος στολισμός είναι αυτός! Δεν έχω λόγια, είναι όλα τόσο παραμυθένια! Κάνατε εξαιρετική δουλειά! Φιλάκια πολλά και πάντα χαρές να έχετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή