Σάββατο 3 Μαρτίου 2018

Τα καπελάκια των ξωτικών



«Γεια σου μικρούλα μου γιατί κλαις και είσαι λυπημένη; Και γιατί φώλιασες μέσα στην κουφάλα τούτου του δέντρου που οδηγεί στο σπίτι μου;».
«Συγνώμη» ψιθύρισε η μικρή Λένα και κοίταξε γύρω της να δει ποιος της μιλάει, αλλά δεν είδε κανέναν. «Ποιος μου μιλάει;» ρώτησε φοβισμένα.
«Ναι έχεις δίκιο, δεν με βλέπεις… περίμενε να βγάλω το καπέλο μου που με κάνει αόρατο.   Ουπς… τώρα με βλέπεις; Τούτο το καπελάκι το φοράμε εγώ και οι φίλοι μου, γινόμαστε αόρατοι και ερχόμαστε όποτε θέλουμε στον κόσμο σας".

                                                    

Η μικρή Λένα τρόμαξε καθώς είδε μπροστά της ένα μικρό ξωτικό να κάθεται σε μία γωνιά μέσα στην κουφάλα του δέντρου.
«Μην φοβάσαι» της είπε το μικρό ξωτικό, «εγώ θέλω να γίνουμε φίλοι και να σε βοηθήσω. Θέλω να είσαι χαρούμενη, όλα τα παιδιά θέλω να είναι χαρούμενα».
«Πώς να είμαι χαρούμενη, τα βλέπεις αυτά τα τρία παιδιά που έρχονται προς τα δω; Αυτά με κοροϊδεύουν γιατί έχω λίγο μεγάλα αυτιά, μου παίρνουν το κολατσιό μου στα διαλείμματα, με κτυπούν και με απειλούν πως αν τα πω όλα αυτά στους γονείς μου ή στους δασκάλους μου θα μου κάνουν χειρότερα. Μακάρι να μπορούσα και εγώ να φορέσω ένα καπέλο και να γίνω αόρατη. Θα περνούσα απαρατήρητη και θα έβρισκα την ησυχία μου. Ωχ πλησιάζουν… θα με δουν και τότε αλίμονο μου»

 

«Ένα τόσο όμορφο, έξυπνο και ευγενικό κοριτσάκι σαν εσένα είναι κρίμα να θέλει να φορέσει το καπέλο μου για να γίνει αόρατο. Έλα ησύχασε, της είπε το μικρό ξωτικό και ακολούθησέ με, ξέρω κάποιον που μπορεί να σε βοηθήσει» και με μιας τσούλησε σε μια τσουλήθρα στο βάθος του δέντρου και η μικρή Λένα από τον φόβο μην την βρουν οι διώκτες της το ακολούθησε και βρέθηκε σε ένα κόσμο παραμυθένιο.
Ένα καταπράσινο λιβάδι  απλωνόταν μπροστά της κεντημένο με πανέμορφα λουλούδια σε όλα τα χρώματα και με ποικίλες ευωδιές. Μικροσκοπικά σπιτάκια ήταν διάσπαρτα παντού και ένα πλήθος ξωτικών περιφερόταν ανάμεσά τους.
«Λένα καλωσόρισες στον κόσμο μου. Στον κόσμο των ξωτικών και μπορώ να σου πω πως εδώ εμείς περνάμε καλά, βοηθάμε ο ένας τον άλλο και δεν σκεφτόμαστε να κάνουμε κακό σε κανένα. Σου αρέσει;»
«Όμορφα είναι! Μπορώ να μείνω εδώ για πάντα;»
«Δεν νομίζω να θέλεις να μείνεις εδώ για πάντα, έχεις τους γονείς σου που σε αγαπούν και θα λυπηθούν πάρα πολύ αν σε χάσουν».
«Έχεις δίκιο, αλλά έτσι θα απαλλασσόμουν από τους τυράννους μου» είπε η μικρή Λένα.
«Έχω λύση… έλα μαζί μου» είπε το ξωτικό και οδήγησε την Λένα σε ένα σπιτάκι στην άκρη του λιβαδιού. Κτύπησαν την πόρτα και αμέσως παρουσιάστηκε μπροστά τους ένα ηλικιωμένο ξωτικό. Το μικρό ξωτικό του είπε το πρόβλημά της Λένας και του ζήτησαν την γνώμη του.
«Πρώτα πρώτα μικρή μου Λένα, της είπε,  πρέπει να μιλήσεις στους γονείς σου και εκείνοι ξέρουν τι πρέπει να κάνουν, όσο για αυτούς τους τρεις θα τους αναλάβουμε εμείς. Τα καπελάκια που μας κάνουν αόρατους, τι τα έχουμε;».

                        

Η Λένα κάθισε πολλές ώρες μαζί τους, έπαιξε για πρώτη φορά ξένοιαστα ξωτικοπαιχνίδια και έφαγε μπόλικες ξωτικολιχουδιές. Όταν έφυγε το μικρό ξωτικό φόρεσε το καπελάκι που το έκανε αόρατο και την ακολούθησε. Θα έμενε μαζί της για όσο χρειαζόταν.
Η Λένα παίρνοντας θάρρος από το μικρό ξωτικό ομολόγησε στους γονείς της το δράμα που περνούσε και εκείνοι με την σειρά τους μίλησαν στους δασκάλους. Όλοι μαζί προσπάθησαν να συνετίσουν τους άτακτους μαθητές, οι οποίοι παρόλα αυτά στα κρυφά συνέχιζαν να κοροϊδεύουν την Λένα. Εκεί πλέον ανέλαβε δράση το μικρό ξωτικό.
Κάθε φορά που έλεγαν κάτι για τα αυτιά της Λένας το ξωτικό, έτσι αόρατο που ήταν, τους τραβούσε τα δικά τους αυτιά λες και ήθελε να τους τα ξεριζώσει. Πονούσαν και δεν ήξεραν από πού τους ήρθε. Κάθε φορά που της έπαιρναν το κολατσιό της, το ξωτικό τους έριχνε μπόλικο πιπέρι που τους έκαιγε την γλώσσα και κάθε φορά που πήγαιναν να την κτυπήσουν το ξωτικό τους έβαζε τρικλοποδιά και έπεφταν κάτω. Η Λένα, αλλά και τα άλλα παιδιά βλέποντας όλα αυτά γελούσαν με την ψυχή τους.
Οι άτακτοι μαθητές όταν είδαν πως είχαν γίνει ο περίγελος του σχολείου κατάλαβαν το λάθος τους και άφησαν ήσυχη την μικρή Λένα η οποία έζησε χαρούμενη και ευτυχισμένη δίπλα στους γονείς της και στους φίλους της τα ξωτικά. 
Από τότε πηγαίνει  αρκετά συχνά στον κόσμο των ξωτικών και παίζει μαζί τους, αλλά και εκείνα έρχονται στον κόσμο μας, φορώντας τα καπελάκια που τα κάνουν αόρατα.




Τα καπελάκια μου βέβαια που είναι καρφίτσες για το πέτο κάθε άλλο παρά απαρατήρητα πέρασαν, αφού άρεσαν στους περισσότερους από εσάς όταν τα είδατε στον διαγωνισμό "Άλλαξέ το" που διοργάνωσε η Αριστέα.
Αριστέα μου ένα από τα καπελάκια μου είναι δικό σου και σε ευχαριστώ για την φιλοξενία και για την τύχη που είχα στην κλήρωση.


Υ.Γ. Το παραμυθάκι είναι αφιερωμένο στην Pippi που φαντάστηκε τα καπελάκια να τα φορούν θηλυκά ξωτικά (έτσι έγραψε στο σχόλιο που άφησε κατά την βαθμολογία). Κάπως έτσι τα είχα φανταστεί και εγώ. Επίσης σε όλους εσάς, που σας άρεσαν τόσο!
Καθώς και στον Ηλία και την Μαριλένα, τα δύο εγγονάκια μου.
Να περνάτε καλά και να θυμάστε αν θέλετε να περάσετε απαρατήρητοι δεν έχετε παρά να φορέσετε ένα από τα καπελάκια των ξωτικών.
Φιλιά!

43 σχόλια:

  1. Μας κατέπληξες με τα καπελάκια σου! Και φυσικά με το παραμύθι που τα συνοδεύει.
    Μα πώς σκέφτηκες καπάκια μπουκαλιών να τα κάνεις καπελάκια καρφίτσες.Τόσο όμορφα και τόση λεπτοδουλειά
    Μπράβο Ελένη μου Υπέροχα
    Φιλιά πολλά και καλό σου Σ/Κο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Άννα μου. Στο διαδίκτυο υπάρχουν βίντεο με αυτή την κατασκευή, μου άρεσαν και έτσι τα έφτιαξα και εγώ.
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Τι όμορφη ιστορία, Ελένη μου! Και, φυσικά, σε ευχαριστώ πολύ για την αφιέρωση!
    Χαίρομαι η φαντασία μου περπάτησε στα μονοπάτια της δικιάς σου.
    Να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από φαντασία άλλο τίποτα. Ωραία θα ήταν να φοράγαμε ένα καπελάκι και να γινόμαστε αόρατοι. Θα ήταν χρήσιμο σε πολλές περιπτώσεις και θα είχε και πλάκα με το να κάνουμε αθώες σκανδαλιές.
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Γεια σου Ελένη και καλό μήνα
    πόσο υπέροχο το παραμύθι σου ,μου άρεσε πάρα πολύ
    δυστυχώς το θέμα του παραμυθιού είναι στενάχωρο,οι ψευτόμαγκες,τα μπούλιγκ κλπ
    όμως το ταίριαξες τόσο ωραία στο παραμύθι και τη διήγηση σου

    συγχαρητήρια για τη νίκη στη κλήρωση

    τις μινιατούρες τις λατρεύω πολύ , έτσι και τα καπελάκια σου τα λάτρεψα πολύ για αυτό το λόγο που είναι μινιατούρες ,είναι και πολύ όμορφα όλα και επίσης η ιδεα σου από τα καπάκια να φτιάξεις τα καπελλάκια μου άρεσε όπως έγραψα και στο σχόλιο στην ανάρτηση της Αριστέας

    να σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα παραμύθια μερικές φορές είναι στενάχωρα γιατί εκτός από το να ψυχαγωγήσουν περνούν και κάποια μηνύματα που μπορούν να βοηθήσουν ένα μικρό παιδί που το διαβάζει. Στο τέλος όμως υπάρχει δικαίωση.
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  4. Απίθανα τα καπελάκια σου και δικαίως ψηφίστηκαν !!!!! Μπράβο και για την παρουσίαση !!!!! Φιλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου Ελένη μου. Και τί ωραία που πλαισίωσαν την ιστορία σου. Απο το μικρό πέρασμά μου στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση θυμάμαι ένα αγόρι να χάνει πάντα την πρώτη ώρα στο σχολείο γιατί του έστηναν ενέδρα κάποιοι συμμαθητές και το χτυπούσαν. Ευτυχώς, τότε είχε επέμβει ο σύλλογος των καθηγητών για να προστατέψει το παιδί. Φιλάκια και καλή σου συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς τέτοια φαινόμενα σαν αυτό που θίγεται στο παραμύθι υπήρχαν και θα υπάρχουν. Εκείνο που πρέπει να κάνουν τα παιδιά είναι να μιλούν στους γονείς και στους δασκάλους τους και να ζητούν βοήθεια.
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Σε διαγωνισμό παραμυθιού έπρεπε να πάρεις μέρος Ελένη μου.
    Μα τί ωραίο παραμύθι
    Όσο για τα καπελάκι σου, μου άρεσαν πάρα πολύ τόσο που θα φτιάξω και για μένα .
    Κρίμα που οι βαθμοί είναι λίγοι και δεν φτάνουν να τα ψηφίσουμε όλα .
    Γράψε και οδηγίες πώς τα έφτιαξες .
    Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου απλώς μου αρέσει με κάθε κατασκευή που κάνω, να σκαρώνω και μια ιστορία για την παρουσίαση. Μπορώ να πω πως αυτά τα δύο γίνονται συγχρόνως. Την ώρα που φτιάχνω κάτι το μυαλό ταξιδεύει σε παραμυθένια διάσταση.
      Οδηγίες για την κατασκευή υπάρχουν στο ίντερνετ πολλές.
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Ελένη μου μαγικά....!!!!! Θεέ μου πανέμορφα....! τα χάρηκα με την καρδιά μου σαν τα είδα στον διαγωνισμό.
    Τι έμπνευση, τι αγάπη, τι ομορφιά. Πόση λεπτοδουλειά...! εντάξει τι να πω. Είναι από εκείνα τα πράγματα που δεν περιμένεις ποτέ να δείς. Ένα καπάκι να γίνεται καπελάκι.
    Ελένη μου, υποκλίνομαι και στο κείμενό σου. Εξαιρετικό και πόσο τρυφερό.
    Συγχαρητήρια κορίτσι μου και πάντα καλότυχη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου έχεις δίκιο μπορεί η κατασκευή να γίνεται με ευτελή υλικά, αλλά έχει πολύ λεπτοδουλειά και το αποτέλεσμα είναι πολύ χαριτωμένο.
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  8. Ελένη μου, μου άρεσαν και μένα πάρα πολύ τα καπέλα σου και λάτρεψα το παραμύθι σου με τη δικαιοσύνη να νικά!
    Καλό Σαββατοκύριακο εύχομαι! 💖

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Αλεξάνδρα μου. Πάντα στα παραμύθια που γράφω προσπαθώ ο καλός να δικαιώνεται. Αλίμονο αν και στα παραμύθια δικαιώνονται οι κακοί, ας αφήσουν χώρο και για μας τους ονειροπόλους...
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Τι ωραίο παραμύθι έγραψες Ελένη μου για τα όμορφα καπελάκια σου!
    Συγχαρητήρια για την συμμετοχή και την διάκριση στον διαγωνισμό!
    Φιλάκια και καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ. Συγχαρητήρια και σε σένα για την πρωτιά σου.
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Τα λάτρεψα,τα ψήφισα είναι υπέροχα!!!μπράβο σου!!!
    Καλό μήνα και καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Από που να αρχίσω κοριτσάκι μου! Από το παραμύθι, τις όμορφες κατασκευές που μετά πρόσεξα πως έγιναν καρφίτσες.Δεν ήξερα για το μπλοκοπαιχνίδι με το :"άλλαξε το" μπορεί και να λάβαινα μέρος μάλιστα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεωργία χαίρομαι που σου άρεσε και το παραμύθι. Κρίμα που δεν πήρες μέρος, εσύ και αν κάνεις αλλαγές...παίρνεις τις πέτρες και τις κάνεις ολόκληρα χωριά...
      Να είσαι καλά! Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  12. καλέ τι ωραίο, μπράβο... παντα ομορφιές και εμπνεύσεις ωραίες

    καληνύχτα, Ελένη... τα λέμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπέροχα τα ξωτικοκαπελάκια σου και σαν καπελάκια ξωτικών και σαν καρφίτσες επίσης. Και η παρουσίαση τους θαυμάσια και σίγουρα θα καμαρώνει και η Πίπη που σε ενέπνευσε. Μπράβο Ελένη μου πάντα απολαμβάνω την ήρεμη και εκλεπτυσμένη δημιουργικότητα σου! Συγχαρητήρια!
    Πολλά φιλιά και να έχεις μια πανέμορφη Κυριακή φίλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Μαίρη μου σε ευχαριστώ. Όλοι συμβάλλουμε σε ιδέες που ανταλλάσσονται και μετά υλοποιούνται με διαφορετικό τρόπο από τον καθένα μας.
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  14. Πανέμορφα τα καπελάκια σου και υπέροχο το παραμύθι σου!
    Συγχαρητηρια για την συμμετοχή σου!!Καλο μηνα και Καλη Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Και ναι ! Η οικοδέσποινα περνάει τελευταία ( για να κάνει εντύπωση!!! ☺)

    Ελένη μου ...μπράβο για την ιδέα σου, μπράβο για τη λεπτοδουλειά και την ομορφιά τους, μπράβο για το εξαιρετικό παραμυθάκι και τέλος, μπράβο που σκέφτηκες να μου χαρίσεις ένα κι εμένα! αχαχαχαχαχαχα!,

    Πάντα καλότυχη να είσαι μάτια μου! Χάρηκα πολύ, γιατί δεν είχες ποτέ ξανά κληρωθεί σε μένα. Θα έχω τη χαρά να σου δώσω το δώρο σου από κοντά !
    (σημ: ξεκινώ δουλειά μέσα στη βδομάδα, οπότε για Κυριακή απόγευμα το βλέπω )
    Τέλος.... να με μάθεις κι εμένα να κάνω καπελάκια. ναι;

    Σε ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή σου στο Άλλαξέ το ( και μου αρέσει που είχες γράψει για ταπεινή συμμετοχή!!! ☺)

    Φιλάκια πολλά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα μου σε ευχαριστώ και θα σου τηλεφωνήσω να τα πούμε από κοντά. Είδες τα άτιμα τα καπελάκια είχαν σουξέ. Εκείνο που τελικά εντυπωσίασε ήταν ακριβώς ότι από ταπεινά υλικά φτιάχτηκε κάτι τόσο χαριτωμένο.
      Φιλάκια κορίτσι μου!

      Διαγραφή
  16. Υπεροχα τα καπελακια σου , Ελενη!!!!
    Καθως και το πολυ διδακτικο σου παραμυθι!!!
    Φιλακια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Υπέροχα τα καπελάκια, υπέροχο και το παραμύθι!
    Συγχαρητήρια πολλά για τη συμμετοχή σου Ελένη μου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Όμορφο παραμύθι ,όμορφα καπελάκια Ελένη μου, γλυκά και τρυφερά και τα δύο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Το παραμυθάκι σου είναι πολύ όμορφο Ελένη μου έτσι όπως γρήγορα το σκάρωσες αλλά και οι καρφίτσες πως να περάσουν απαρατήρητες !! Μπράβο για την φαντασία σου !!
    Πολλά φιλιά και καλά εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πανέμορφα τα καπελάκια σου,μου θυμισαν κάποια που είχα κάποτε που ήταν πολύ στη μοδα!!!
    Καλή βδομάδα!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ω τι όμορφο παραμύθι συνόδευσε τα καπελάκια σου Ελένη.
    Τα πανέμορφα και ευφάνταστα καπελάκια σου. Δεν θα είχα φανταστεί ποτέ, ότι τα καπάκια που όλοι πετάμε ή ανακυκλώνουμε, θα μπορούσαν να γίνουν τόσο όμορφα.
    Μπράβο σου!
    Και πάντα να 'σαι καλότυχη και να κερδίζεις!
    Καλή εβδομάδα ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ελένη μου καταπληκτικές οι καρφιτσούλες καπελάκια, αλλά το παραμύθι κλέβει την παράσταση!!!! Τα φιλιά μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μπράβο Ελένη μου συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου. Υπέροχα τα καπελάκια καρφίτσες ,αλλά το παραμύθι σου καταπληκτικο!!!Να είσαι καλά και να χαίρεσαι τα εγγονάκια σου!!! !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Παραμυθένια σαν εσένα!!!

    Καλά να είσαι Λενιώ μου ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Κάθε άλλο παρά απαρατήρητη πέρασες, ως συνήθως, με τα καπελάκια σου να μας αφήνουν μαγεμένους.. Όντως έχουν κάτι από παραμύθι! Πολλά φιλιά γιαγιά Ελενάρα ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή