Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2016

Αγάπη μου συρρίκνωσα... τα σκουφάκια

Κρύο πολύ είχε αυτές τις ημέρες και είπα να φτιάξω
μερικά σκουφάκια.
Διάλεξα άσπρο χιονάτο νήμα και άρχισα να πλέκω.
Έφτιαξα καμιά δεκαριά και τα άφησα σε ένα κουτάκι
για να συνεχίσω την επόμενη ημέρα.
Πλησίαζαν μεσάνυχτα οπότε έπεσα για ύπνο.
Ο Κ. δίπλα μου κατέβαζε μια εφαρμογή στο tablet και του γκρίνιαζα
να κλείσει το φως γιατί με ενοχλούσε.
Τελικά με πήρε ο ύπνος και όταν ξύπνησα το πρωί
μου είχε μείνει μια φράση στο μυαλό
"Αγάπη μου συρρίκνωσα τα σκουφάκια με το tablet..."
Σηκώθηκα ξαφνιασμένη, έτρεξα στο σαλόνι και είδα τα σκουφάκια
να έχουν γίνει τόσα δα!


Έτσι μην έχοντας άλλη επιλογή τα κρέμασα σε ένα κλαδί...


Με αυτή την κατασκευή παίρνω μέρος στην αντίστροφη μέτρηση της Δέσποινας


Να έχετε έναν όμορφο μήνα!
Φιλάκια!

19 σχόλια:

  1. Χι, χι!!! Καλό μήνα να έχουμε! 🎄 Χαρούμενες και δημιουργικές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ γλυκά, λέω να φτιάξω κι εγω φέτος, γιατί μας ταιριάζουν στο φετινό στολισμο, αλλά ακόμα δεν έχω προλάβει.
    Καλό γιορτινό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό μήνα να χεις Ελένη μου!!! Αχου τι γλυκούλια που είναι τα σκουφάκια σου!! Σούπερ ιδέα!! :))
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι υπέροχα μικρά σκουφάκια. Πόσο εμπνευσμένο κείμενο. Καλό μήνα Ελένη μου, με υγεία και αγάπη. Την αγάπη μου σου στελνω και πολλά χαμόγελα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό μήνα Ελένη μου!!!
    Τέτοια άρχισα κι εγώ έχθές το βράδυ , αλλά με διάφορες κλωστές , από περισσεύματα!
    Πολύ όμορφα είναι!
    Καλές γιορτές, να είστε καλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ελένη μου καλό μήνα να έχεις. Πολύ όμορφα τα σκουφάκια και χαριτωμένα. Μοναδικά σε έναν ...μικροσκοπικό κόσμο. Όμορφες τέτοιες στιγμές ανάλογες να έχεις καλή μου. Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλο μήνα Ελενη !!!
    πολυ ομορφα τα σκουφάκια σου ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλο κ δημιουργικο μηνα!!!τα σκουφακια βρηκαν τη θεση που τους ταιριαζει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι καλά που έκανες!!! Εκπληκτικά έγιναν, τα αγάπησα!!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τα πιο ωραία σκουφάκια, Ελένη μου. Τρελαίνομαι για μινιόν πράγματα οπότε τούτα δω τα στολίδια είναι υπέροχα! Καλό σου μήνα και καλές δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι πανέμορφα τα σκουφάκια σου και ωραία παρουσίαση !!!!
    Τα "ζήλεψα" !!!! Μπράβο.... τέλεια !!!
    Πολλά φιλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Και πολύ καλά έκανες και τα συρρίκνωσες,
    γιατί έγιναν σκέτη γλύκα! Καλό μήνα! ❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χε χε... υπέροχα και πολύ χαριτωμένα!
    Καλό μήνα να έχεις Ελένη μου! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εντάξει! Δεν υπάρχεις! Με έκανες και γέλασα ( και το είχα ανάγκη!!!)
    Σε φιλώ γλυκά Ελένη μου !
    (σε ευχαριστώ για το υπέροχο σχόλιό σου στης Μαρίας! Με έλιωσες...)

    υγ: Να ποια θα μου μάθει πλέξιμο! Αν ξέρεις και βελονάκι ακόμα καλύτερα, γιατί με βελόνες έπλεκα μικρή άρα κάτι θα θυμάμαι, δεν μπορεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλό μήνα, Ελένη!Τι μάγια έκανε το τάμπλετ!Πολύ ωραίο το κλαδί έτσι στολισμένο στα λευκά!Σ'ευχαριστώ για τη συμμετοχή στη δεύτερη βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλά ε άσχετο με όλα αυτά αλλά μου έδωσες τρελή ιδέα για δωράκια στα κοριτσάκια για το πάρτυ της μικρής μου...θα είναι σκουφάκια για τις κούκλες τους...τελειο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Παρα πολύ μου αρεσε που συρικνωσες τα σκουφακια Ελενη μου... ακομα και μικρούλικα βρηκαν την θέση τους ναείσαι καλα και να περνας ακομα καλύτερα... φιλακιαααα1!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. χαχα! Τί γλυκούτσικα που είναι, μωρέεεεεεε!
    Λιώνω! Λιώνω!!!
    Χαίρομαι που παρέλαβες και τη φετινή μου μικρή και ταπεινή καρτούλα!
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, μάτια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή