Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2016

Για ένα σας χαμόγελο μόνο!



Μια ιστορία θα σας πω πέρα για πέρα αληθινή!
Χθες είδα μια χελώνα παρδαλή να καβαλάει μία αστραπή
και να γυρνάει δώδεκα φορές τη γη!
Ακολούθησαν βροντές και κεραυνοί
Μπόρες, βροχές και καταιγίδες
Που τέτοιες δεν ξαναείδες.

Τότε εκατό βατράχια δεν έχασαν καιρό, πιαστήκαν χέρι χέρι
και έστησαν τραγούδι και χορό μέρα μεσημέρι.
Τους άκουσαν  τα σκαθάρια και ήρθαν να τα δουν
κρατώντας μανιτάρια για να μην βραχούν!

Και όταν μετά από όλον αυτό το χαλασμό βγήκε το ουράνιο τόξο
 στητό, καμαρωτό εκεί ψηλά στον ουρανό,
πέντε έξι αλεπουδίτσες ανεβήκαν στο λεπτό
και άρχισαν τις τσουλήθρες βάφοντας πολύχρωμες
τις φουντωτές τους τις ουρίτσες.



Το απόβροχο σαν ήρθε με υγρασία και παγωνιά
πενήντα σκίουροι φόρεσαν κασκόλ και κόκκινα σκουφιά,
έκαναν τα βελανίδια τους φλογέρες και στήσανε βεγγέρες.
Ξύπνησαν και τα μερμήγκια και άρχισαν την δουλειά τους
ανεβοκατεβάζοντας σποράκια στη φωλιά τους
και από το ποδοβολητό τους, σείστηκε όλο το χωριό τους!

Και αν δεν με πιστεύετε και όλα αυτά σας φαίνονται μες την υπερβολή
κοιτάξτε μες τα μάτια ένα μικρό παιδί!
Ε… ύστερα από όλον αυτό τον οίστρο τον ποιητικό,
δεν μπορεί θα σκάσατε ένα χαμόγελο θαρρώ! 



Αυτή ήταν η συμμετοχή μου στο παιχνίδι  "Παίζοντας με τις λέξεις" ,
που διοργανώνει με μεγάλη επιτυχία το blog της Μαρίας.
Μπορείτε να επισκεφτείτε το blog της και να διαβάσετε 22 υπέροχες
συμμετοχές!
Ευχαριστώ όσους προτίμησαν κατά την βαθμολογία τους την συμμετοχή μου
και εσένα Μαρία μου για την φιλοξενία.

Όταν βλέπεις τον κόσμο μέσα από τα μάτια ενός παιδιού φαντάζει διαφορετικός.
Καλή σας μέρα!
Φιλάκια!

36 σχόλια:

  1. Ελένη μου, θα το διηγηθώ στον εγγονό μου.
    Αγαπάμε τα τρυφερά ....
    Πολύ όμορφο!!
    Φιλί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Αντιγόνη μου. Είναι ωραίο να βλέπουμε τα λαμπερά μουτράκια τους να γελούν.
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Τι τέλεια, διασκεδαστική συμμετοχή!! Την απόλαυσα! Μπράβο Ελένη μου.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλλη μου είπα να σας διασκεδάσω λίγο και να δείτε τα πράγματα με παιδική ματιά.
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Ελένη μου, την απόλαυσα τη συμμετοχή σου! Παραμυθένια κι αισιόδοξη χάρισε απλόχερα χαμόγελα, ό,τι ακριβώς χρειαζόμαστε! Μπράβο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Αλεξάνδρα μου που σου άρεσε (είδα ότι την βαθμολόγησες). Αυτό ήθελα να σας διασκεδάσω, γιατί αρκετά με όσα στενάχωρα συμβαίνουν γύρω μας.
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Καλησπέρα Ελένη μου! Πάρα πολύ όμορφη η συμμετοχή σου,χαρωπή και πολύ απολαυστική! Μπράβο! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ελένη μου η μικρή μου ξετρελάθηκε...της το διάβασα τόσες φορές που το έμαθα απέξω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού άρεσε στη μικρούλα σου είμαι πολύ χαρούμενη γιατί τα μικρά παιδιά είναι οι καλύτεροι κριτές!
      Φίλησέ την μου!

      Διαγραφή
  6. Μάλλον στο έχω ξαναπεί, αλλά σε ένα παράλληλο σύμπαν,
    θα ήθελα να είμαι το εγγόνι σου κι εσύ να είσαι η γιαγιά μου,
    να μου λες (τέτοια!) παραμύθια! Ε; Φανταστική μου γιαγιά;;! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και σε αυτό το σύμπαν αφού κατάφερα να σας κάνω να δείτε μέσα από τα μάτια των παιδιών για μένα ήταν υπέροχο! Εγγονούλα μου εσύ!!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Πολυ ομορφη η συμμετοχή σου ....μπραβο
    καλο μηνα και καλη εβδομαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλά φοβερό παραμυθάκι, θα το διαβάσω κι εγώ στις μικρές μου! Πολλά φιλιά!
    Σωτηρία
    www.mylittleworld.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διάβασε το τους και περιμένω εντυπώσεις, αν τους άρεσε θα χαρώ πολύ.
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  9. Υπέροχο το κείμενό σου, Ελένη μου!!!!!
    Αν είχα εγγονάκια θα τους το διάβαζα συνεχώς!!!!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ελένη μου από τα πιο γλυκά και ζεστά ποιήματα εδώ. Πόση ζεστασιά κρύβει η ψυχή σου είναι χαρακτηριστικό. Θα έλεγα ότι κρύβεις και μπορείς να δώσεις πολλά.
    Καλή σου βδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ. Με τα παραμύθια έχω μια ιδιαίτερη αγάπη και αυθόρμητα όταν αρχίσω να γράφω τις περισσότερες φορές στρέφομαι προς τα εκεί.
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  11. Είναι πάρα πολύ τρυφερό και γλυκό το παραμύθι σου Ελένη μου !!Το αποθηκεύω να το διαβάσουν τα μικρά μας !!! Καλή σου εβδομάδα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Διαπρέπεις σ' αυτόν τον τομέα!!!!!

    Σε φιλώ πολύ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ, δεν θεωρώ πως έγραψα ένα ποίημα, γιατί δεν το έχω με την ποίηση, θα το πω παραμύθι.
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  13. means of increasing the load within the case of lean human beings, those tablets will address all of the elements that save you individuals from gaining weight. these tablets will make certain that healthful fats metabolism takes http://testoupmaxfacts.com/ultimate-testo-explosion/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ την αγάπησα την συμμετοχή σου και γι'αυτό δεν μπόρεσα να μην την επιλέξω!!
    :) Χρειαζόμαστε τέτοια κείμενα πιο συχνά να μας κάνουν να χαμογελάμε!
    Μπράβο σου Ελένη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Κατερίνα μου. Ο τίτλος που έδωσα στο ποίημα-παραμύθι ήταν ακριβώς αυτό που ήθελα. Να χαρούμε και να χαμογελάσουμε!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  15. Μπορεί να είναι ένα παραμύθι με φανταστικούς ήρωες, μα έχει ιδιαίτερη δυσκολία να γράψεις για παιδιά που είναι ένα πολύ απαιτητικό κοινό. Με κέρδισε με την πρώτη ανάγνωση και μου θύμισε λίγο από Τριβιζά. Μπράβο σου Ελένη, έδωσες την ξεχωριστή νότα σ' αυτό το παιχνίδι και ίσως και ν' ανοίγεις μια νέα προοπτική στο ύφος που γράφουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρέσει να δίνω και μια διαφορετική νότα στο παιχνίδι πέρα από τα κοινωνικά και βιωματικά θέματα που γράφουμε συνήθως. Ο Ευγένιος Τριβιζάς είναι από τους αγαπημένους παραμυθάδες.
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  16. Υπέροχο κείμενο... το έχεις με το γράψιμο Ελένη μου πολύ!

    https://artdecorationcrafting.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Απολαυστικότατη συμμετοχή Ελένη μου!! Μπράβο σου!! Ενα τρυφερό, χαρούμενο παραμύθι μέσα από τα μάτια ενός παιδιού!!!
    Σε φιλώ γλυκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ελένη μου εγώ σε ευχαριστώ γι' αυτή την υπέροχη συμμετοχή που μας γέμισε χαμόγελα!!
    Συγχαρητήρια!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Υπέροχο, Ελένη μου! Το διάβασα στα ανίψια μου και μου ζήτησε η μαμά τους να το τυπώσω για να το έχουν... δε χρειάζεται να πω άλλα, νομίζω!
    Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου φίλη!
    Σε φιλώ γλυκά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ηταν απο τα πρωτα που μπηκαν στην καρδια μου Ελενη μου.. τι ωραια και τρυφερό παραμύθι.!! αλλα εκεινο το χαμογελο στο τελος ..μας χαμογέλασε τόσο πολύ.!! τα συγχαρητηρια μου φιλη μου.. να περνας ομορφα και σιγουρα η εγγονουλα σου ειναι τυχερη αφού η γιαγια της γραφει τόσο ομορφα ποιητικά παραμυθια.... καλο σου ξημερωμα φιλακιααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πόσο πιο τρυφερό θα μπορούσε να είναι????? Το διάβασα πολλές φορές και το λάτρεψα!!!! Χίλια μπράβο για την υπέροχη συμμετοχή σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Γρήγορο, γλαφυρό και με νοήματα! Εκπληκτικό γράψιμο Ελένη μου! Φιλιά

    www.artdecorationcrafting.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή