Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2016

Στολισμένες γωνιές

Λίγες στολισμένες γωνιές του σπιτιού μου θα σας δείξω σήμερα!
Η κονσόλα με τον καθρέφτη στο χολ είναι στολισμένη με γιρλάντα, αστέρια και φωτάκια.
Απέναντι στον τοίχο το δώρο της φετινής αγιοβασιλίτσας μου της Έλλης και 
πάνω στην κονσόλα το δώρο της περσινής αγοιβασιλίτσας μου της Αριστέας 
και τα ελατάκια μου από λινάτσα που έφτιαξα εγώ.


Άλλη μία στολισμένη γωνιά του σπιτιού προσθέτει γιορτινή ατμόσφαιρα
και ζεσταίνει τον χώρο έστω και νοερά (γιατί από καλοριφέρ ούτε λόγος) χιχι!

 
Εδώ μία σύνθεση για το τραπεζάκι στο σαλόνι από αποξηραμένο έλατο και κεράκια


και φυσικά η γωνιά με το χριστουγεννιάτικο δέντρο.
(Ο χιονάνθρωπος το έχει δίπορτο, πότε στο χολ και πότε στο σαλόνι,
ψοφάει για φωτογραφίες λέμε, χαχα!)



Με αυτή την ανάρτηση παίρνω μέρος στην αντίστροφη μέτρηση για τα Χριστούγεννα


Σας εύχομαι Καλά Χριστούγεννα με υγεία και προπάντων με αγάπη και όχι  άλλη βία.

30 σχόλια:

  1. Ελένη μου χάρηκα που για μερικά λεπτά βρέθηκα μαζί σου στις όμορφες και φιλοξενες χριστουγεννιάτικες γωνιές σου!! Ευχομαι να περάσεις όμορφα γλυκά και ευτυχισμένα τις φετινές γιορτές!! Υγεια και καλοτυχία σε όλη την οικογένεια!! Φιλάκια αγάπης πολλά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τί όμορφες οι ζεστές γωνιές σου, Ελενάκι!!!
    Πολύ καλόγουστος ο στολισμός!
    Πολλά ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τη όμορφες γωνίες .....καλες και χαρουμενες γιορτες !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφα στόλισες Ελένη μου ,και του χρόνου να είσαι καλά !!
    Καλά Χριστούγεννα με υγεία και χαρά και ειρήνη στο κόσμο.Χρόνια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ζεστή και όμορφη ατμόσφαιρα !!!
    Χαρούμενες γιορτές και Αγάπη και Ειρήνη στον κόσμο όλο !!!
    Πολλά φιλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλές γιορτές Ελένη μου
    Πανέμορφος ο στολισμός σου!!!
    Αγάπη υγεία και χαρά σ' όλον τον κόσμο!!!

    Σε φιλώ πολύ πολύ ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τί ωραία που είναι τα Χριστούγεννα, μας κάνουν τόσο χαρούμενους και δημιουργικούς! Μπράβο για την ωραία διακόσμηση, Ελένη. Και του χρόνου με υγεία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Οι γωνιες σου Ελενη μου ξεχωριστες και ομορφες στολιζουν τον χωρο σου με πολύ γουστο . και του χρονου να είσαι καλα και να ξαναστολισεις...φιλη μου τα δεντρακια σου ειναι πολύ πιο ομορφα στην πραγματικοτητα.. οι φωτογραφια τα αδικεί..σε ευχαρσιστω πολύ...να περασεις τις πιο χαρουμενες γιορινες σου μερες ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ... φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ ωραία διακοσμημένες οι γωνιές του σπιτιού σου, Ελένη μου, και σ'αυτή και στην προηγούμενη ανάρτηση! Και του χρόνου! Υπέροχος και ο χιονάνθρωπος της Έλλης μας...και έχει και φωτογένεια...χα χα χα!!!
    Καλά Χριστούγεννα με υγεία και χαρά ανάμεσα στους αγαπημένους σου!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να χαίρεσαι κάθε γωνιά τού σπιτικού σας Ελενάρα μου! ❤ ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ελένη μου πανέμορφα.....! γειά στα χέρια σου.....! να έχεις Καλά Χριστούγεννα....! πάντα λαμπερά και πάντα με χαμόγελα. Τις ευχές μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Υπέροχα όλα να είσαι καλά και του χρόνου!!!!!! Καλές γιορτές με υγεία καλά να περάσεις!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Όλες οι χριστουγεννιάτικες γωνιές σου είναι ξεχωριστές και όμορφες! Και του χρόνου με υγεία να ξαναστολίσεις! Καλές γιορτές με αγάπη, υγεία και όμορφες οικογενειακές στιγμές!
    Σωτηρία
    www.mylittleworld.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. αυτα τα δεντράκια με τη λινάτσα έχουν κλέψει καρδιές!
    χρόνια πολλά με υγεία σου εύχομαι!καλές γιορτές να περάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλά Χριστούγεννα, Ελένη μου! Να απολαύσεις κάθε γωνιά του σπιτιού σου και κάθε λεπτό των γιορτών!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δεν κουράζομαι να χαζεύω τις δημιουργίες σας και τους όμορφους στολισμούς! Να τα χαρείς όλα Ελένη μου και να περάσεις τις πιο ξεχωριστές σου γιορτές!!
    Η ευχή σου σημαντικότατη, όχι άλλη βία κάθε μορφής..!

    Καλά Χριστούγεννα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλά Χριστούγεννα Ελενάκι μου!!!Γεμάτα όμορφες στιγμές και ζεστά χαμόγελα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κομψές και άκρωε γιορτινές οι γωνιές σου Ελένη μου!!! Καλά Χριστούγεννα εύχομαι από καρδιάς!! Να περάσεις πολύ όμορφα με τους αγαπημένους σου!!
    Φιλάκια!! ♥


    *./ * \ .*
    .*♫*.
    , • ‘*♥* ‘ • ,
    ‘*• ♫♫♫•*’
    ‘ *, • ‘ ♫ ‘ • ,* ‘
    ‘ * • ♫ *♥* ♫• * ‘
    * , MerryXmas’ • , *


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλά Χριστούγεννα με υγεια και όμορφες στιγμές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  20. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!
    με τον στολισμό, αλλάζει κι η διάθεσή μας!!! Ο δικός σου είναι ωραίος!! Με ωραίο φως!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. so this is Christmas!! :) όμορφες οι γωνίτσες σου..καλές γιορτες με υγεία!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Χρόνια πολλά!Δε θυμάμαι αν σου έχω ξαναφήσει σχόλιο στην ίδια ανάρτηση, αλλά μου άρεσαν πολύ οι γωνιές που στόλισες!Σ'ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή σου στην τελευταία βδομάδα της αντίστροφης μέτρησης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ✧ه° ·.

    Que o menino Jesus faça morada no seu coração
    em todos os dias de 2017!

    FELIZ NATAL!!!
    FELIZ ANO NOVO!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χρόνια πολλά με υγεία και χαρά στο σπιτικό σου. Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πολύ όμορφες οι γωνιές σου Ελένη μου και τα δωράκια που πήρες.
    Να είσαι καλά και τι χρόνου.
    Χρόνια πολλά και πάλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τι πανεμορφες ζεστες γωνιες! Και του χρονου κοριτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Χρόνια Πολλά Ελένη μου!
    Με υγεία και χαρά να γιορτάσετε και την Πρωτοχρονιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΥΠέροχες οι γωνίτσες σου με τα τοσο ιδιαιτερα δώρακια!!!! Καλή χρονιά Ελένη μου
    Να σου φέρει ότι επιθυμείς και αγαπάς! Κυρίως υγεια αγαπη και πολύτιμες στιγμές
    Σε φιλώ
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ελενη μου σου ξαναγραφω το σχολιο, γιατι σβηστηκε.. Καλη χρονια να χεις!! Ενα ευτυχισμενο και δημιουργικο 2017 γεματο αγαπη, υγεια κι εμπνευσεις για σενα και τους αγαπημενους σου!! Πολλά πολλά φιλιά!! 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή