Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2016

Ευχές πάνε και έρχονται

Χρονιάρες ημέρες έχει ο Δεκέμβρης. Με αποκορύφωμα αυτή των Χριστουγέννων!!
Ευχές πάνε και έρχονται... Προφορικές, γραπτές, διαδικτυακές...


Ευχές που γράφονται σε όμορφες κάρτες, χειροποίητες,
σαν αυτές που έφτιαξα για να στείλω και εγώ τις ευχές μου
σε συγγενείς, φίλους και φίλες.

Αγιοβασιλιάτικες χοχοχο!
Με αυτές τις καρτούλες  παίρνω μέρος στην αντίστροφη μέτρηση της Δέσποινας
για την τρίτη εβδομάδα.



Αυτές οι καρτούλες στάλθηκαν και άλλες θα σταλούν τις επόμενες ημέρες,
αλλά ήρθαν και σε μένα κάποιες άλλες από διαδικτυακές φίλες αγαπημένες.
Πρώτα πρώτα ήρθε μία πρωτότυπη, κάρτα  από την αγαπημένη Ράνια.
Κεντημένη με ένα πολύ όμορφο χριστουγεννιάτικο μοτίβο.
Ράνια μου έχω κρατήσει όλες τις κάρτες που μου έχεις στείλει κατά καιρούς
είναι πλέον συλλεκτικές. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!


 Άλλη μία κάρτα(καρτοστολίδι) ήρθε από το γλυκό κορίτσι της Σύρου
την Γιάννα .
Γιάννα μου οι κάρτες σου είναι πάντα φανταστικές, πρωτότυπες και φυσικά
γεμάτες λόγια αγάπης. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!























Ευχές για κάθε τι καλό σε όλους σας και με το καλό να έρθουν
τα Χριστούγεννα!
Φιλιά! 

11 σχόλια:

  1. Ευχές τι πιο όμορφο!!!!!

    Να είσαι καλά Ελενάκι μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ελένη και οι κάρτες που έφτιαξες και αυτές που έλαβες είναι πολύ όμορφες!Σ΄ευχαριστώ πολύ πολύ για την συμμετοχή σου και αυτή τη βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι πιο όμορφο από τις κάρτες των ημερών με ευχές !!!!
    Χαίρομαι που σου άρεσε η κάρτα μου.... κι εγώ φιλάω τις δικές σου !!!!
    Χαρούμενες γιορτές !!! Φιλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχές παντού ευχές και μακάρι να βγούν αληθινές. Ωραίες οι κάρτες σου ,Ελένη μου να είσαι καλά, καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με το καλό Ελένη μου....! μακάρι να πιάσουν τόπο οι ευχές σου. Καλές γιορτές να έχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και του χρόνου, Ελένη μου, να είμαστε καλά!!! Η κάρτα σου στολίζει ήδη το γραφείο μου και, καθώς πέφτει πάνω της το φως, παιχνιδίζει μαγικά!!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ❤❤❤❤❤❤

    Ω ναι, ήρθαν οι ευχές!
    Ευχαριστώ τόσο πολύ! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Οι χειροποίητες κάρτες , είναι πολύτιμες Ελένη μου!!
    Ευχαριστώ πολύ , πήρα τη δική μου!!!!!!
    Να είσαι καλά και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χειροποίητες και αγαπησιάρες!! Υπάρχουν καλύτερες ευχές;;;
    Πολλά πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Και αυτές που έλαβες, αλλά και αυτές που ετοίμασες και έστειλες, είναι υπέροχες!
    Σε ευχαριστώ πολύ-πολύ-πολύ!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή