Κυριακή 11 Δεκεμβρίου 2016

Ένας χιονάνθρωπος από τον βορρά

Από το πρωί χιόνιζε σε μια όμορφη πόλη του βορρά.
Η Έλλη βγήκε στην αυλή και άρχισε να φτιάχνει έναν χιονάνθρωπο.
Μια μεγάλη μπάλα χιόνι κάτω κάτω και μετά πάνω της μια μικρότερη.
Πάνω τους μια πιο μικρή για κεφάλι.
Σειρά είχαν τα μάτια, το πλατύ χαμόγελο και ένα καρώτο για μύτη.
Τρία κουμπάκια στο ζακετάκι του, δύο κλαδιά για χέρια και έτοιμος!
Ύστερα έπαιξε μαζί του και σαν κουράστηκε τον άφησε στην αυλή 
με την υπόσχεση ότι την άλλη μέρα τον περίμενε μια έκπληξη.



Ο χιονάνθρωπος έμεινε μόνος. Μελαγχόλησε! 
Όχι  όμως για πολύ. Σε λίγο ο ουρανός γέμισε αστέρια.
Ο χιονάνθρωπος σήκωσε ψηλά τα μάτια του και δεν χόρταινε να κοιτάζει
τα αστέρια. Φωτεινά, λαμπερά, σκόρπιζαν μια ζεστασιά...μαγεία!


Ξαφνικά ένα αστέρι έπεσε από τον ουρανό και ο χιονάνθρωπος πρόλαβε και 
έκανε μια ευχή.
"Μακάρι να μπορούσα να ζεσταίνω τις καρδιές των ανθρώπων και να δείξω 
στην Έλλη την αγάπη μου".


Την άλλη μέρα η Έλλη τον πλησίασε χαρούμενη, τον αγκάλιασε και του είπε
πως είχε μια αποστολή για εκείνον.
Θέλω να ταξιδέψεις, του είπε, προς τον νότο και να πας την αγάπη μου σε μία
φίλη μου την Ελένη.
Έτσι ο χιονάνθρωπος ταξίδεψε και έφτασε σε μια όμορφη πόλη που δεν είχε ίχνος
από χιόνι και απ' ότι άκουσε εδώ χιόνιζε μια φορά στα δέκα χρόνια.
"Μα τι ήρθα να κάνω εδώ, θα λιώσω σκέφτηκε. Η Ελένη δεν θα έχει ξαναδεί 
χιονάνθρωπο... και πως θα της δείξω την αγάπη της Έλλης.
Θα αποτύχω στην αποστολή μου".


Όμως έκανε λάθος.  Όταν τον είδε η Ελένη τον αγκάλιασε, και ένα χαμόγελο
φώτισε το πρόσωπό της και αγάπη  ζέστανε την καρδιά της.
Και τότε ο χιονάνθρωπος θυμήθηκε την ευχή που έκανε όταν έπεσε εκείνο το αστέρι,
εκείνη την μαγική νύχτα στον βορρά και κατάλαβε πως η ευχή του είχε πραγματοποιηθεί.
Μπορούσε να κάνει τους ανθρώπους να νιώθουν αγάπη.

Η   Έλλη funkymonkey αυτό το γλυκό κορίτσι είναι η φετινή μου αγιοβασιλίτσα 
στην ανταλλαγή του Secret Santa 2016 που διοργανώνει η Μαριλένα .
Μου έστειλε αυτόν τον υπέροχο χιονάνθρωπο, που το βράδυ γίνεται φανταστικός
αφού κάμποσα φωτάκια φωτίζουν τον ουρανό του. Επίσης  μου έστειλε πολλές ευχές 
μέσα στην υπέροχη καρτούλα της, μία σοκολάτα που γεύτηκα...κόλαση,
καθώς και το αστέρι της φωτογραφίας που έλαβε μέρος και στην ιστορία μου.
Έλλη μου σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου. Αισθάνθηκα σαν μικρό παιδί που
του έφερε το δώρο του ο Άγιος Βασίλης πραγματικά! 
Σου στέλνω την αγάπη μου και μια μεγάλη αγκαλιά!
Ευχαριστώ και σένα Μαριλένα μου που κάθε χρόνο μας κάνεις και νιώθουμε παιδιά.
Σύντομα θα λάβει και το δικό μου ταίρι το δώρο μου.
Να είστε όλοι καλά!
Φιλάκια!




14 σχόλια:

  1. Υπέροχα δώρα από ένα υπέροχο κορίτσι την Έλλη... όμως και η δική σου περιγραφή ένα γλυκό παραμύθι που ζέστανε την καρδιά μας! Να είστε καλά Ελένη μου και του χρόνου :)

    artdecorationcrafting.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι ωραίο δώρο! Μπράβο στην Έλλη για την σκέψη και συ να είσαι γερή και να το χαρείς!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έλληηηηηηηη! Δεν υπάρχεις! Υποκλίνομαι!!! Σούπερ!
    Λενιώωωωωωωω! Η "παρουσίαση" που έκανες ήταν μαγική!
    Πολύ μου αρέσει που η ατμόσφαιρα στη γειτονιά είναι πασπαλισμένη με αγάπη!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και στις 2 σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ουαου!! Τέλειο και του χρόνου! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πω, πω! Τόσο όμορφα όλα. Και παραμυθένια, σαν την παρουσίαση, Ελένη μου!
    Η Έλλη έκανε θαύματα κι εύχομαι να τα χαρείς μαζί με τους αγαπημένους σου ανθρώπους.
    Η Μαριλένα μας χάρισε και φέτος όμορφες στιγμές.
    Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Α!!! Είναι τέλειος ο χιονάνθρωπος!!! Καταπληκτικά τα δωράκια της Ελλης μας!! Να τα χαρείς Ελένη μου αν και φαίνεται ήδη τα λάτρεψες!! Υπέροχη κι η ιστορία σου!! Ελιωσα!! Αχ σας ευχαριστώ πολύ πολύ για την χαρά σας κορίτσια μου!! Κι όλους φυσικά που συμμετείχαν με κέφι και μπρίο στην ανταλλαγή μας!!! Και του χρόνου με το καλό!!
    Φιλάκια ολόγλυκα και καλή μας βδομάδα!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραίο το δώρο της Έλλης μας!!!!
    Να το χαρείς Ελενάκι μου!!!

    Σε φιλώ πολύ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ελένη μου! Τι όμορφο και γλυκό παραμυθάκι που σκάρωσες... με συγκίνησες!
    Χάρηκα πολύ που ήμουν η αγιοβασιλίτσα σου, και τώρα που βλέπω το μικρό χιονάνθρωπο στη θεσούλα του πλάι στο δέντρο σου χαίρομαι διπλά!
    Να τον χαρείτε, πάντα να σας γεμίζει μαγεία, να φωτίζει τα πρόσωπά σας με αστερόσκονη και να ζεσταίνει γλυκά τις καρδιές σας.
    Καλές γιορτές με υγεία! Στέλνω την αγάπη μου, πολλά φιλιά και ευχές για μια καλή εβδομάδα!
    Υ.Γ. Όντως χιόνιζε εδώ όταν τον έφτιαχνα... :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφος χιονανθρωπάκος, πολύ τρυφερό δώρο, γλυκές ανθρώπινες στιγμές. Πάντα κοπέλα μου να ζεις τέτοιες στιγμές. Καλές γιορτές και του χρόνου να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όμορφα τα είπες και πανέμορφο το δωράκι σου!Άντε και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι όμορφα δώρα, με το δίκιο σου είσαι χαρούμενη! Αλλά κι εσυ με την έμπνευσή σου και τη φαντασία σου έπλεξες αυτή την υπέροχη ιστορία κι έγιναν το σκηνικό του παραμυθιού!!
    Καλές γιορτές Ελένη μου, είμαι σίγουρη ότι και το δικό σου ταίρι θα είναι τυχερο!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι ομορφος χιονανθρωπος κ ποσο γλυκια ιστορια!!καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πανέμορφα όλα Ελένη μου!
    Υπέροχη η παρουσίαση που έκανες!
    Μπράβο σου !
    Και του χρόνου!
    Φιλάκια πολλά♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Υπέροχα τα δώρα της Έλλης, μα κι εσύ τα έκανες "παραμυθένια"...να τα χαρείς Ελένη μου!!
    Και του χρόνου με υγεία!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή