Πέμπτη 14 Ιουνίου 2018

Ντελικάτη ομορφιά!

-Αμάν εσείς οι παπαράτσι δεν με αφήνετε σε χλωρό κλαρί
και σε ανθισμένο λουλούδι.
-Με παρεξηγήσατε δεν είμαι παπαράτσι,  αλλά να το έχω αποθημένο
να φωτογραφήσω μία πεταλούδα. Μπορώ;



-Άντε επειδή σας συμπάθησα, θα σας κάνω το χατίρι. Αυτή η πόζα είναι καλή;
-Ω ναι!


-Μια στιγμή να ρουφήξω λίγο νέκταρ και συνεχίζουμε...
-Θα μου κάνετε την χάρη να ανοίξετε πιο πολύ τα φτερά σας, είναι τόσο όμορφα!
Έτσι μπράβο!


-Τελειώνετε γιατί κουράστηκα από τις πολλές πόζες.
-Μια τελευταία, αυτή που θα αναδείξει την σιέλ δαντέλα των φτερών σας.
Αυτό ήταν τελειώσαμε. Σας ευχαριστώ πολύ!



Επιτέλους κατάφερα να φωτογραφίσω μια πεταλούδα!
Έχω φτιάξει λογιών λογιών πεταλούδες δείτε μερικές εδώ  και εδώ,
έχω γράψει για αυτές παραμύθια  και άλλα παραμύθια και άλλα,
αλλά ποτέ δεν είχα καταφέρει να συνομιλήσω και να βγάλω  φωτογραφία
σε μία αληθινή.

21 σχόλια:

  1. Τα κατάφερες μια χαρά !!!!!
    Τις λατρεύω

    φιλάκιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αγαπω πεταλουδες Ελενη μου αλλα δεν εχω καταφερει ποτε να φωτογραφισω
    χαιρομαι που τα καταφερες εσυ
    πανεμορφη ειναι
    και το λουλουδι φυσικα
    οι πεταλουδες που φτιαχνεις επισης πανεμορφες

    φιλια πολλα
    καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα κατάφερες μια χαρά και στη φωτογραφία, είναι πολύ όμορφη !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι υπέροχα πλάσματα, τοσο όμορφα αλλά ευαίσθητα κι απιαστα, συνήθως! Αυτη μάλλον καταλαβε την αγαπη σου και δε φοβήθηκε!
    Φιλιά πολλά Ελένη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να που τα κατάφερες και καταπληκτικά μάλιστα. Μάθε μου τον τρόπο.
    Ωραίες φώτο και το μοντέλο σου όμορφο
    Φιλιά πολλά καλοκαιρινά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι όμορφες φωτογραφίες! Υπέροχη η πεταλούδα! Σου έκανε το χάτιρι να σου χαρίσει πανέμορφες πόζες.
    Φιλάκια πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ελένη μου, κι εγώ το'χω βάλει σκοπό να φωτογραφίσω μια πεταλούδα. Να δούμε όμως αν θα τα καταφέρω. Οι πόζες της δικής σου πεταλούδας πάντως είναι πανέμορφες! Μπράβο για τις υπέροχες φωτογραφίες, φίλη μου. Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ελένη μου, τη θυμάμαι την αγάπη σου για τις πεταλούδες.
    Σε ζήλεψα, τα κατάφερες περίφημα! 😚

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είναι πράγματι πολύ δύσκολο να καταφέρεις να φωτογραφίσεις κάτι που κινείται συνεχώς. Ίσως οι επαγγελματίες φωτογράφοι να ξέρουν το κόλπο. Πάντως ήταν η τυχερή σου μέρα Ελένη και τα κατάφερες να την ακινητοποιήσεις με τα μαγικά σου (?)
    To αποτέλεσμα άριστο!!
    Μπράβο!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ελένη μου καταπληκτικές φωτογραφίες!
    Ελπίζω τώρα που έγινε η αρχή να σε διαφημίσει η "μαντάμ Μπατερφλάι" και στις φιλενάδες της και να φωτογραφίσεις πολλές ακόμα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Νομιζω ότι της καλαρεσαι της πεταλουδας η φωτογραφιση Ελενη μου αλλιως πως θα επερνε τοσο όμορφες πόζες; χα..χα. υπεροχη και η φωτογραφιση και η πεταλουδα φιλη μου.. αχ! και εγω εχω αυτο το αποθυμενο..χι..χι..
    Να περνας ομορφα οτι και να κανεις και περισσοτερο οταν φωτογραφίζεις όμορφες πεταλουδες. φιλακιαααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εσυ κυρία μου της πήρες συνέντευξη κανονική 😃
    Υπέροχες φωτογραφίες Ελένη μου.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπέροχες οι φωτογραφίες σου Ελένη μου με την πανέμορφη πεταλούδα αλλά και οι πεταλούδες που φτιάχνεις εσύ είναι καταπληκτικές! Φιλάκια πολλά και να περνάς όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. 'Οχι μόνο σου κάθισε μιά χαρά για την φωτογράφιση, αλλά κάνατε και μιά πολύ ωραία κουβεντούλα, εσείς οι δυό! Μιά από τις δικές σου πανέμορφες πεταλούδες είναι στολισμένη εδώ και καιρό στο σαλόνι μου και την αντικρύζω κάθε μέρα!!!
    Νά'σαι πάντα καλά Ελένη μου! Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ελένη μου εσύ και η Μαρία φωτογραφίζετε τόσο όμορφα τις πεταλούδες,
    υπέροχες λήψεις!

    Καλή συνέχεια σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μα εσύ συναγωνίζεσαι επάξια την άλλη φωτογράφο της παρέας μας, την Memaria.
    Η πεταλούδα σου υπέροχη Ελένη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Άργησες λίγο να καταφέρεις την πεταλουδιτσα να κάτσει να σου ποζάρει αλλά τα κατάφερες τελικά. Οι φωτογραφίες σου είναι υπέροχες !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αχ αυτές οι πεταλούδες από μικρή μου άρεσαν που ήταν τόσο διαφορετικές!! Τι ωραίες λήψεις!! Μπράβο Ελένη μου!! Πολλά φιλιά!! 😘🦋

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Οι πεταλούδες δεν μυρίζουν μόνο το άρωμα των λουλουδιών, αλλά και το άρωμα της ψυχής.
    Αν τους αρέσει, ποζάρουν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή