Δευτέρα 25 Μαΐου 2015

Κλήρωση!!!

Κατ΄αρχάς θέλω να σας ευχαριστήσω για τις όμορφες ευχές σας
για την γιορτή μου και τα γενέθλιά μου. Με συγκινήσατε πάρα πολύ!
Ήρθε η ώρα να κάνω την κλήρωση για το δωράκι που σας υποσχέθηκα.

Τα σχόλια στην ανάρτηση των γενεθλίων μου μέχρι την στιγμή
που έκανα την ανακοίνωση ότι θα κάνω ΤΩΡΑ την κλήρωση ήταν 27
με την εξής σειρά.

1. Ποδηλάτισσα
2. Marilise
3. Ελένη
4. airis
5. syros2js
6. ποιώ-Ελένη
7. Xris kat
8. Dennis Kontarinis
9. Ρένα Χριστοδούλου
10. Gina-Teta
11. Dimi
12. Χαρά Θ.
13. xristin
14. Stella Christomoglou
15. me(maria)
16. Δημιουργία
17. Μαρία Έλενα
18. Σμαραγδένια Ρούλα
19. Ο κόσμος της Ράνιας
20. Marie-Anne
21. Mia Petra
22. Woman in blogs
23. Νίκη
24. Christina Makri
25. ΕΥΓΕΝΙΑ
26. ΜαΘε
27. Έλενα Λ.

Κατόπιν διαφανούς διεργασίας η λίστα μπουρδουκλώθηκε κατά τα γούστα της,
συμπάθησε την Έλενα Λ. που ήταν και η τελευταία που μου άφησε ευχές
και την ανέδειξε νικήτρια.
(και εσύ κορίτσι που μου άφησες ως σχόλιο εκτός των ευχών σου, πως αν κληρωθείς
 να ξανακάνω την κλήρωση, απλά την γλίτωσες,
γιατί αν έβγαινες δεν υπήρχε περίπτωση να την ξανακάνω).

Έλενα σε ευχαριστώ και πάλι για τις ευχές σου.
Εύχομαι να είσαι πάντα τυχερή. Επικοινώνησε μαζί μου
στο eflo401@gmail.com για να μου στείλεις την διεύθυνσή σου.


Φιλάκια σε όλους!!!

18 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια στην νικήτρια
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάντα τυχερή να είναι η Έλενα!!1

    φιλί και καλό σου απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ελένη μου έλειπα το Σ/Κ, δε συνδέθηκα καθόλου στο διαδίκτυο κι έτσι δεν πήρα χαμπάρι πως είχες τα γενέθλιά σου...
    Να είσαι πολύχρονη, περιτριγυρισμένη από αγάπη, γερή, δημιουργική και ευτυχισμένη! Ό,τι επιθυμείς!
    Φιλιά πολλά και καλή σου εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητήρια στην τυχερή και καλή σου εβδομάδα !!!
    Φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγχαρητήρια στην τυχερή!!!
    Καλή βδομάδα!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. συγχαρητηρια στην συνονοματη σου νικητρια πολλα πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τυχερούλα Έλενα!
    Τελικά αυτός ο κύριος.....Randomizer είναι φαν των τελευταίων σχόλιων!χα,χα,χα,χα
    Να είσαι καλά και πάντα τέτοια


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η Έλενα είναι τυχερή γενικότερα!
    Τη θέλει η τύχη γιατί είναι ψυχούλα μάλλον ♥
    Πάντα τέτοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να σου ευχηθώ Χρόνια πολλά καλά και ευτυχισμένα Ελένη μου !!! Ο υπολογιστής μου με τον ιό του φταίει να ξέρεις !!! Πάντα τυχερή η Ελενά μας !!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συγχαρητήρια στην Έλενα και να είναι πάντα τυχερή!!
    Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πάντα τυχερή η Έλενα μα κυρίως εσύ να είσαι γερή και να δημιουργείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Eλενάκι μου γλυκό τι χαρά είναι αυτή;;
    Αυτόν τον κύριο randomizer τελικά πολύ τον συμπάθησα να ξέρεις!
    Χαχαχα!
    Σε ευχαριστώ πολύ για όλα μέσα από την καρδιά μου και ευχαριστώ όλους για τα καλά σας λόγια!
    Την καλημέρα μου σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Συγχαρητήρια στην Ελενα!! Να το χαρεί το δωράκι της και πάντα να ναι γερή και τυχερή!!
    Και του χρόνου με υγεία σε όλους!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρόνια σου πολλά Ελένη μου και ευτυχισμένα με υγεία και χαρά!! Συγχαρητήρια στην Έλενα, να είναι πάντα τυχερή!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Συγχαρητήρια στην Έλενα και να είναι πάντα τυχερή!!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι ομορφα..!! η γειτονια μας γέμισε τυχερά κορίτσια.. Ελένη μου..!! μπράβο και στην Ελενα για την τύχη της παντα τέτοια της ευχωμαι.. να είσαι καλά κορίτσι μου .. φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή