Σάββατο 23 Μαΐου 2015

Γενέθλια!!!

Είπα να μην κάνω την πάπια και να σας κεράσω και σήμερα...
Τι έχουμε σήμερα; Όπως καταλάβατε γενέθλια!!!
Τώρα τα πόσα κλείνω...ά πα πα..εδώ κάνω την πάπια...

(φώτο από internet)
Έβαλα λοιπόν τα καλά μου φόρεσα το καπελάκι μου και είμαι εδώ και σας περιμένω
για μία από τα ίδια...ξέρετε  εσείς...ευχές, ευχές, ευχές που είναι ότι καλύτερο!

(φώτο από internet)
 Εκτός από γλυκάκι  όμως και για να σας ευχαριστήσω και για τις προχθεσινές ευχές σας,
για την γιορτή μου, σας  έχω ένα Δ Ω Ρ Α Κ Ι έκπληξη που θα πάρει κάποιος-α
μετά από κλήρωση αν αφήσετε κάποιο σχόλιο σε αυτήν εδώ την ανάρτηση.




Φιλάκια!!!

30 σχόλια:

  1. Χιλιόχρονη!!!!!!!!!!! Δεν έχει σημασία τα πόσα κλείνεις.... σημασία έχει αυτά που πέρασαν να την όμορφα και αυτά που θα έρθουν να είναι φορτωμένα με όλες σου τις επιθυμίες!!!!!! Πάντα γερή και ευτυχισμένη!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χρονια πολλα παραμυθου μου αξιολατρευτη να σε χαιρονται και να τους χαιρεσαι ευχές απο τα βαθη της καρδιας μου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχές κοπέλα...
    Ευχές για υγεία!!!
    Ευχές πολλές για να έχεις κοντά σου όλους όσους θες!!!
    Ευχές για να λαμβάνεις καθημερινά αγάπη απ'όλους όσους σε περιτριγυρίζουν!!!
    Ευχές για φαντασία στις δημιουργίες σου!!!
    Ευχές για ότι θέλει η ψυχή σου!!!
    Τέλος οι ευχές... ώρα για κέρασμα... ένα κομμάτι παρακαλώ!!!
    Φιλιά φεύγοντας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αχαχαχ! Καλέ τόσο κοντά γιορτή και γενέθλια ; Σαν την κοπελιά του ανιψιού μου.
    Είσαι ταυράκι Ελένη μου ε;
    Χρόνια πολλά και πάλι χαρά μου!
    Με υγεία και αγάπη στη ζωή σου πάντα!
    Να δω πότε θα γνωριστούμε από κοντά! ☺
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πρόλαβε και μου το μαρτύρησε το facebook!!
    Έμεινε γλυκάκι? Το βλέπω που με κοιτάζει και είμαι σίγουρη πως με καλεί κοντά του!!!
    ;-)
    Να σε χαιρόμαστε, κορίτσι μου!!! Να είσαι πάντα γερή κ' ευτυχισμένη!!! Ό,τι επιθυμείς!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα Ελενάκι μου
    Να τα εκατοστήσεις και να είσαι
    πάντα γερή και χαρούμενη σαν μικρό παιδί!!

    φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύχρονη Ελένη. Και εγώ στην ηλικία την πάπια έχω αρχίσει και κάνω. Τι σημαίνει η βιολογική ηλικία άλλωστε? Η ψυχική μετράει... και στην ψυχή είμαστε ακόμα παιδιά...
    πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια σου πολλά αγαπητή μου Ελένη.
    Να τα εκατοστήσεις και να είσαι πάντα χαρούμενη κι΄ευτυχισμένη.
    Καλό σου Σ/Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια πολλά και καλά Ελένη μου!!!!!!
    Να χαίρεσαι κάθε μέρα και κάθε στιγμή!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χιλιόχρονη, πάντα γερή και δυνατή, ευφυής και αεικίνητη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρόνια πολλά Ελένη μας!!Πολύχρονη!!Νά τά εκατοστήσεις!!!Υγεία καί ευτυχία σού εύχομαι!!!Σέ ευχαριστούμε γιά τό κέρασμα καί γιά τό δωράκι!!Νάσαι καλά!!!Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια σου Πολλά και καλά Ελένη μου κι απο εδώ
    Να χαίρεσαι και να σ ε χαίρονται όσοι σ αγαπούν
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Και ονομαστική γιορτή και γενέθλια!
    Της γιορτής γίνεται στο γλυκό κονάκι σου!
    Τώρα το πόσα κλείνεις καλά κάνεις και δεν μας το λες για να μην πάθουμε εμείς οι μεγαλύτερες κατάθλιψη από την ζήλια!χα,χα,χα
    Να μας ζήσεις και να χαίρεσαι τα χρονάκια σου όσα και είναι αυτά.
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύχρονη να είσαι Ελένη μου, με υγεία, ευτυχία και αγαπημένους ανθρώπους δίπλα σου!!!
    Καλό σ/κ!!!
    Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρόνια σου πολλά Ελένη μου με υγεία κι ευτυχία!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χρόνια πολλά, χρόνια καλά,χρονια ευτυχισμένα να εχεις Ελένη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χρόνια σου πολλά Ελένη
    Να τα εκατοστήσεις
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Και τι καλυτερο απο τις ευχες Ελενη μου..!!! ολο και καποια θα πιάσει.. γιατί ειναι απο καρδιας όλες και σιγουρα καποιας νεράιδας αυτάκι θα τις ακουσει... να είσαι καλά... να είσαι ευτυχισμένη και να σε χαιρονται οι αγαπημενοι σου... να τα εκατοστήσεις φίλη μου χρονια καλά και πολλα... !!!!! να περασεις μια ομορφη εβδομαδα... φιλακιαααααα!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Να τα εκατοστήσεις Ελενάκι ζηλευτό (όπως λέει και το τραγούδι).
    Πάντα με υγεία, ευτυχία, χαρά και να μας κρατάς συντροφιά για πολλά πολλά χρόνια !!!!
    Τα φιλιά μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χρονια σου πολλα, Ελενη μου!
    Οσο κι αν κανεις την παπια, οι ευχες μου θα ειναι σιγουρα πολλαπλασιες των χρονων σου!! Να εισαι παντα καλα και να σε χαιρονται οι αγαπημενοι σου...κι εμεις στην μικρη μας γειτονια! Φιλακια πολλα! Να περασεις μια υπεροχη μερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ελένη, αν υποψιαστώ ότι θα κληρωθώ εγώ, θα πεθάααααανω! Αχαχαχα! Χιλιόχρονη και χαρούμενη κι από δω, κάρμα μου, κι αν η κλήρωση δείξει εμένα, απλά...σπάστα και ξαναρίχτα! Φιλιά πολλά και καλά να περάσετε ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ήρθα να σου ευχηθώ, ναι , καθυστερημένα, το παραδέχομαι, για τη γιορτή σου και πέφτω πάνω στα γενέθλια!
    Χρόνια πολλά - πολλά, λοιπόν, χρόνια όμορφα και γλυκά, με υγεία και δύναμη!
    Πολλά γιορτινά φιλιά αφήνω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Γιατί μου εξαφανίζει το σχόλιο; Εγώ όμως επιμένω: Πολύχρονη κι ευτυχισμένη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χρόνια πολλά, χρόνια καλά γεμάτα υγεία, ευτυχία και δημιουργία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Χρόνια πολλά και καλά!!! Να τα εκατοστίσεις και να έχεις πάντα υγεία, αισιοδοξία και διάθεση για νέα πράγματα!!! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ελενάκι μου γλυκό χρόνια πολλά και για την γιορτή σου και για τα γενεθλιά σου!
    Να είσαι πάντα γερή, δυνατή και ευτυχισμένη!
    Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Φίλοι και φίλες σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σας.
    Σε λίγο θα κάνω την κλήρωση!
    Αναμείνατε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Χρόνια πολλά κι από εδώ Ελένη μου!!! Να σαι πάντα καλά, γερή και γεμάτη όρεξη για δημιουργίες!!
    Φιλάκια πολλά και καλή βδομάδα να χεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή