Τρίτη 26 Μαΐου 2015

"Μια χάντρα θαλασσιά να μην σε πιάνει μάτι"





Μέσα σε αυτή την απέραντη ομορφιά, η φύση έβαλε μια χάντρα θαλασσιά
να μην την πιάνει μάτι. Αυτή η θαλασσιά χάντρα είναι το υδροηλεκτρικό φράγμα του Λάδωνα 
στην Αρκαδία, που κατασκευάστηκε την δεκαετία του 1950.
Το φράγμα βρίσκεται σε υψόμετρο 420 μ. και έχει δημιουργήσει μία τεχνική λίμνη
επιφανείας 6000 στρεμμάτων, καταμεσής ενός πανέμορφου καταπράσινου τοπίου.
Ο Λάδωνας είναι παραπόταμος του Αλφειού. Πηγάζει από τα Αροάνια,  
διασχίζει τον νομό Αχαΐας και τον νομό Αρκαδίας και χύνεται στον Αλφειό.
Κατά την μυθολογία στα νερά του κολυμπούσε η θεά Δήμητρα, ενώ στις όχθες του
κυνηγούσε η θεά Άρτεμις.
Κοντά στο ποτάμι περιφερόταν ο Πάνας που όταν  είδε εκεί κοντά την νύμφη Σύριγγα 
την αγάπησε και άρχισε να την κυνηγά. Ο Λάδωνας θέλησε να την βοηθήσει 
και την μεταμόρφωσε σε καλαμιές. Τότε ο Πάνας έκοψε μερικές καλαμιές 
και έφτιαξε ένα μουσικό όργανο την Σύριγγα που χρησιμοποιούσε μόνο αυτός.

Με αυτή τη φωτογραφία έλαβα μέρος  στο διαγωνισμό Φωτογραφίζειν
που διοργανώνει άψογα όπως πάντα η Μαρία. Της έδωσα τον τίτλο:
"Μια χάντρα θαλασσιά να μην σε πιάνει μάτι"
Θέμα του διαγωνισμού ήταν η Απεραντοσύνη!

Σε αυτά τα μέρη κινήθηκα την φετινή Πρωτομαγιά. Με λίγα λόγια είχα πάρει
τα όρη και τα βουνά...
Για την ιστορία η φωτογραφία μου ισοβάθμησε με μία άλλη φωτογραφία στην δεύτερη θέση.

Να μου είστε καλά.
Φιλάκια!



16 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφη η φωτογραφία σου Ελενάκι μου και πολύ όμορφο και το συγκεκριμένο τοπίο!
    Μπράβο σου, πάντα να κάνεις όμορφα ταξίδια!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα Ελένη μου!! Πολύ εντυπωσιακή η φωτογραφία σου!! Μπράβο σου!!
    Μου άρεσε πάρα πολύ κι ο τίτλος!! :))
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ξετρελάθηκα όχι μόνο με τη φωτογραφία που είναι καταπληκτική, αλλά και με τον τίτλο που της έδωσες !!!!!!!! Μπράβο, πολύ επιτυχημένος !!!!! Μ αρέσει να παίρνεις τα όρη και τα βουνά για να βλέπουμε κι εμείς όμορφες φωτογραφίες !!!!! Σε φιλώ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο τίτλος που έδωσες Ελένη στην όμορφη φωτογραφία σου της ταιριάζει γάντι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα Ελένη μου
    Συγχαρητήρια για την φωτό
    Ο τόπος σου μυθικός πράγματι!!!

    φιλάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ε, και με το δίκιο σου να πάρεις τα όρη και τα βουνά!
    Με τόση ομορφιά πλάι σου!!!
    Πολύ όμορφη η συμμετοχή σου, Ελενάκι μου!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ti ομορφα μερη Ελενη μου! δεν εχω ερθει εκει κατω αλλα το ονειρευομαι ενα τετοιο ταξιδι , φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πάρα πολύ όμορφη η φωτογραφία σου...συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου, αλλά και για τη δεύτερη θέση!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Για την ιστορία, πολύ καλά έκανε και έφτασε η φωτογραφία σου στη δεύτερη θέση. Άξια! Γενικώς είχε πολύ καλές φωτογραφίες αυτός ο γύρος. Φιλιά πολλά Ελένη μου και καλό ξημέρωμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπράβο για τη φωτογραφία , μπράβο και για τον τίτλο!!!!!!!
    Οι ομορφιές του τόπου μας , είναι μοναδικές!!!!!!
    Φιλάκια πολλά Ελένη μου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πανέμορφη η φωτογραφία σου Ελένη μου!!
    Συγχαρητήρια γιά τήν συμμετοχή σου!!!Τέλειος ο τίτλος πού έδωσες!!
    Καλή εβδομάδα!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φοβερή φωτογραφία!! Και ο τίτλος ταιριαστός!
    Συγχαρητήρια, Ελένη μου. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πάρα πολύ ομορφη η φωτογραφία σου Ελένη μου και ο τίτλος που της έδωσες!! Συγχαρητήρια!! Φιλιά πολλά και την καλημέρα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ειναι πανεμορφη Ελενη μου!
    συγχαρητηρια για τη δευτερη θεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Wonderfull, , greeting from Mons in Belgium
    http://louisette.eklablog.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή