Δευτέρα 2 Απριλίου 2012

Σήμερα είναι παγκόσμια μέρα παιδικού βιβλίου

Το παρακάτω απόσπασμα είναι από ένα παραμύθι που έχω γράψει (ανέκδοτο) με τίτλο:

<<Το ταξίδι των τριών πλατανόφυλλων>>.  Το αφιερώνω στα παιδάκια σας.

....Τα τρία πλατανόφυλλα  με ένα δυνατό φύσημα του αέρα έπεσαν στο ποτάμι.

Σφιχταγκαλιάστηκαν για να μην χαθούν,  όπως είχαν συμφωνήσει και άφησαν

 το νερό να τα  παρασύρει.

-Α! κάτι με γαργαλάει, κάτι κολυμπάει από κάτω μας, είπε το πιο φοβητσιάρικο

από τα τρία πλατανόφυλλα. Τι να είναι;

-Εγώ είμαι φυλλαράκια, μην φοβάστε. Είμαι ψάρι.

-Ψάρι;  πρώτη φορά βλέπουμε ψάρι. Πως σε λένε;

-Με λένε πέστροφα και φυσικό είναι να μην έχετε ξαναδεί ψάρι,

γιατί εμείς ζούμε μόνο στο νερό.

.....

Καθώς ταξίδευαν τα τρία πλατανόφυλλα, ήρθαν και κάθισαν πάνω τους

πέντε έξι ζουζούνια.

-Μπορούμε να ταξιδέψουμε για λίγο μαζί σας, γιατί κουραστήκαμε να πετάμε;

-Τι είστε εσείς;  Πως σας λένε; ρώτησαν τα πλατανόφυλλα

-Κουνούπια μας λένε και πάμε στην πόλη. Εκεί είναι πολλοί άνθρωποι

και μας αρέσει να τους τσιμπάμε.

-Καλά τους κάνετε, είπε η πέστροφα που κολυμπούσε εκεί κοντά,

γιατί δεν τους αγαπάω καθόλου.

-Γιατί πέστροφα, τι σου έκαναν οι άνθρωποι; ρώτησαν τα φύλλα.

-Να έρχονται πολλές φορές στο ποτάμι δήθεν για να μας ταΐσουν.

Βάζουν λοιπόν σε κάτι μυτερά πράγματα, αγκίστρια τα λένε,

φαγητό, ψωμί ή σκουλήκια και όταν εμείς πάμε να τα φάμε το τραβούν

απότομα και αυτό μας καρφώνεται στο λαιμό.

Εν συνεχεία μας πιάνουν και τότε αλίμονό μας, μας τηγανίζουν

και μας τρώνε, είπε η πέστροφα και ανατρίχιασε.

-Τι λες εμείς το καλοκαίρι που τους βλέπαμε στο δάσος δεν μας φαίνονταν κακοί,

είπαν τα πλατανόφυλλα.

-Ίσως να μην είναι όλοι κακοί, όμως δεν τους έχω εμπιστοσύνη.

 Όταν τους βλέπω φεύγω μακριά, γι' αυτό ζω ακόμη, είπε η πέστροφα.

-Και εμάς μας κυνηγούν, αλλά εμείς τους τσιμπάμε και το βράδυ δεν τους αφήνουμε

 να κοιμηθούν με τα ζουζουνητά μας, είπαν τα κουνούπια και πέταξαν μακριά.....

Ελπίζω αυτή η μικρή γεύση να σας άρεσε...

Φιλάκια!

  

8 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο απόσπασμα!Είμαι σίγουρη οτι και το υπόλοιπο παραμύθι θα είναι τέλειο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Όντως αυτό το παραμύθι μου είχε αποσπάσει έπαινο από την Πανελλήνια Ένωση Λογοτεχνών(ΠΕΛ) το 2004.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλως σε βρηκα κι εγω ελενη μου!
    καλως μας ηρθες σε αυτη την ομορφη γειτονια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Kαλως ηρθες Ελενη στην παρεα μας!!!!!!!!
    Χαρηκα πολυ με την επισκεψη σου στο σπιτακι μου, κι ακομα περοσσοτερο οταν επισκεφτηκα εγω το δικο σου!!!!
    Υπεροχο το αποσπασμα απο το παραμυθι σου!!!!!
    Θα τα λεμε συχνα! Πολλα φιλια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕΣ ΕΛΕΝΗ ΝΟΥ!!!!!!!
    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΑΚΙ ΣΟΥ!!!!!!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!!!!!!!


    ΒΓΑΛΕ ΤΗ ΛΕΚΤΙΚΗ ΕΠΑΛΗΘΑΥΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΣΤΗ ΜΠΛΟΓΚΟΠΑΡΕΑ.ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΕΣ ΟΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ.ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή