Τετάρτη 21 Μαρτίου 2018

Χάρτινες καρδιές

Οι χάρτινες καρδιές είναι πολλές
ανάβεις ένα σπίρτο και τις καις
και δεν γυρνάς ξανά σ' αυτές
(στίχοι αγαπημένου τραγουδιού)


Αλήθεια εσείς συναντήσατε ποτέ μια χάρτινη καρδιά που σας άφησε σημάδια...


Οι δικές μου είναι μεν χάρτινες και συγκεκριμένα από εφημερίδα,
αλλά είναι ακίνδυνες, δεν θα σε γελάσουν ποτέ.


Τόσο ακίνδυνες που ως και πεταλούδες  ξαποσταίνουν πάνω τους,  Άνοιξη γαρ!



Η Άνοιξη που έχει βάλει τα καλά της και μας τρελαίνει με τα αγριολούλουδα
που ξεφυτρώνουν παντού.




22 σχόλια:

  1. Αυτές σίγουρα δεν θα μας γελάσουν Ελένη μου.
    Έγιναν πολύ ωραίες.
    Έκανες βάση με σύρμα ή και η βάση είναι από χαρτί;
    Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα δεν μας ξεγελούν τέτοιες καρδιές. Τον σκελετό τον έκανα με σύρμα που τον πέρασα μέσα στο ρολάκι-λουρίδα από την εφημερίδα και πάνω εκεί έπλεξα όλα τα υπόλοιπα ρολάκια που είχα κάνει. Δες το βιντεάκι:
      https://www.youtube.com/watch?v=w_qJLkAvPUs

      Διαγραφή
  2. Καλά τώρα με την εφημερίδα θα με τρελάνετε....πάω να δω το βίντεο γιατί μ'αρέσουν πολύ
    Μπράβο σου
    Ελένη χρυσοχέρα!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολυ ομορφες η καρδιες Ελεμη ...
    καλη συνεχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφες έγιναν οι καρδούλες σου, Ελένη μου!
    Είχα δεί παλαιότερα ένα βιντεάκι αλλά δεν είχα δοκιμάσει να φτιάξω.
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πανέμορφες οι ανοιξιάτικες καρδούλες σου και βέβαια τελείως ακίνδυνες !!
    Καλή Άνοιξη λοιπόν και καλή συνέχεια !!!
    Τα φιλιά μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χάρτινες καρδιές γεμάτες όμως αισθήματα Ελένη. Τι πάτε και σκαρώνετε μας αφήνετε με το στόμα ανοιχτό τι να πω.
    Καλή Άνοιξη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφες οι καρδιές σου
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλέ φιλεναδα; τι ομορφιες εκανες παλι; είναι αλήθεια οτι μαθενουμε πολλά πραγματα μεσα απο το ιντερνετ... μας εκανε ξεφτερια ε Ελενη μου; που να το ξεραμε τι μπορούσαμε να μαθουμε..μπραβο φιλη μου η πεταλούδες απογειωσαν τις καρδούλες το τραγούδι απο τα αγαπημενα μας..παλιά.καλή Ανοιξη να εχουμε .. φιλακιααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ χαριτωμένες οι καρδούλεςς σου Ελένη μου! Συγχαρητήρια!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολυ ομορφες οι καρδουλες σου χαρτινες μα με ψυχη!!!
    Φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλή Άνοιξη με καλή και δημιουργική διάθεση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Υπέροχες!!!!! Καλή συνέχεια σε ότι και αν κάνεις!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χάρτινες αλλά πανέμορφες οι καρδούλες που έφτιαξες Ελένη μου!
    Καλή άνοιξη εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γεια σου Ελένη μου, εξαφανίστηκα λίγο από την bloggoχώρα για διάφορους λόγους, τώρα είμαι πίσω και μάλιστα ανανεωμένη κι ελπίζω ότι αθ τα λέμε συχνά πια!
    Οι καρδούλες σου είναι υπέροχες
    Σε φιλώ
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Οι καρδιές σου είναι όμορφες, γλυκές και μόνο χαρά δίνουν Ελένη μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ή αλλιώς, "να 'χαν οι καρδιές αμπάρες να κλειδαμπαρώνουν"!

    Με τις χάρτινες καρδιές σου, μας κέρδισες την καρδιά! Φιλιά✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αυτές τις χάρτινες καρδιές δεν τις καις με τίποτα!! Και γυρνάς ξανά και ξανά για να τις θαυμάσεις!!
    Πανέμορφες!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. πανέμορφες οι καρδούλες σου!!! Χρυσοχέρα!! Μπορώ να πω ότι ζηλεψα και θα φτιαξω και εγω λίγες!! καλημέρα και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή