Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2013

Τα ποτηράκια του λικέρ


Ήταν περασμένα μεσάνυχτα, όταν αποφάσισα να κλείσω το βιβλίο που διάβαζα και να πάω για ύπνο. Περνώντας από το σαλόνι άκουσα κάποιους ψιθύρους, κοίταξα γύρω μου κανείς...και όμως ήμουν σίγουρη ότι κάτι άκουσα. Έκανα να φύγω και να!  πάλι οι ίδιοι ψίθυροι. Αυτή τη φορά κρύφτηκα και τα άκουσα όλα.
 -Θυμάστε εκείνη την εποχή που περιμέναμε πως και πως τα Σάββατα να ανοίξει η κυρία μας το σαλόνι και να έλθουν οι φιλενάδες της για το καθιερωμένο καφεδάκι, κέικ και λικέρ;
Οι ψίθυροι ακούγονταν από το τραπεζάκι στη γωνία που πάνω του καμαρώνει το όμορφο σερβίτσιο του λικέρ, προικώο της μαμάς.



Και ναι! όσο και αν δεν το πιστεύετε τα ποτηράκια του λικέρ με το όμορφο μελί χρώμα, εκείνο το βράδυ αναπολούσαν τα περασμένα μεγαλεία τους.
-Ποτέ δεν θα ξεχάσω, έλεγε το ένα τη λαχτάρα μας για το πιο θα διαλέξει η δεσποινίδα Λιλίκα, να νιώσουμε το γλυκό της φιλί στο χείλος μας και να αποτυπωθεί το κραγιονάκι της στο γυαλί μας.
-Αυτός ήταν και ο αιώνιος τσακωμός σας, έλεγε η μικρή μποτιλίτσα που καμάρωνε στο κέντρο του δίσκου. Άσε που δεν θέλατε να σας πλύνει η κυρία μας για να μην φύγει το σημάδι του κραγιόν. Ευτυχώς που δεν σας άκουγε...



-Να σας πω, είπε ένα άλλο ποτηράκι, εμένα μου άρεσε και η κυρία Μαίρη, γιατί έλεγε εκείνες τις πικάντικες ιστορίες, όλο υπονοούμενα που έκαναν τη δεσποινίδα Λιλίκα να κοκκινίζει και την μητέρα της, την κυρία Φρόσω, να της φωνάζει να μην τα λέει αυτά μπροστά στην κόρη της.
-Ω! η κυρία Φρόσω ήταν η μόνη που βαριόμουνα! είπε το τρίτο ποτηράκι. Έλεγε όλο τα ίδια και τα ίδια...είχαμε μάθει πλέον απέξω και ανακατωτά, πόσες δαντέλες είχε πλέξει για την κόρη της και πόσα τραπεζομάντιλα και σεντόνια της είχε κεντήσει .
-Εγώ γελάω ακόμα με την πληθωρική κυρία Αγγέλα την τέταρτη της παρέας, που μάταια προσπαθούσε να κρύψει τα πάχη της μέσα στους κορσέδες και τα κλαρωτά φουστάνια της και όλο παινευόταν  για το πόσο ωραία γλυκά και φαγητά έφτιαχνε. Αυτό βέβαια ήταν αλήθεια, όπως ομολογούσαν και οι υπόλοιπες, αφού κάθε Σάββατο στην συνάντησή τους, τους έφερνε να δοκιμάσουν και μια καινούργια λιχουδιά.  Αυτή όμως απορούσε πως πάχαινε, ενώ έτρωγε σαν πουλάκι.
-Η καλύτερη ώρα για μας ήταν όταν η κυρία μας, η κυρία Γιαννίτσα, έλεγε το σύνθημα "εις υγείαν" και όλες τους, μας σήκωναν και τσουγκρίζαμε κάνοντας κείνο τον υπέροχο ήχο... "ντριν".
-Όταν γινόταν αυτό, είπε ένα άλλο, πάντα θυμάμαι την κυρία Ευθαλία την μεγαλύτερη της παρέας, καθώς με κοιτούσε νοσταλγικά, έπινε γουλιά γουλιά το λικέρ της και άρχιζε εκείνες τις ιστορίες για το πατρικό της σπίτι, εκεί στη Σμύρνη και τον ξεριζωμό της από τα χώματα που γεννήθηκε. Αλήθεια πόσες ιστορίες είχε διηγηθεί!
-Και όταν βάραινε η ατμόσφαιρα από τις αναμνήσεις, είπε η μποτιλίτσα, η κυρία μας άνοιγε το ραδιόφωνο, άκουγαν τραγουδάκια και σιγοτραγουδούσαν. Αν τύχαινε και κανένα τσιφτετέλι η κυρία Μαίρη τα έριχνε τα κουνήματά της σηκώνοντας και την δεσποινίδα Λιλίκα, ενώ η μάνα της την τραβούσε να καθίσει γιατί ήταν κόρη της παντρειάς και έπρεπε να φέρεται σεμνά.


Και εκεί επάνω ένας δεύτερος γύρος από το αγαπημένο λικεράκι επιβαλλόταν.
-Αχ! οι καιροί αυτοί πέρασαν, η παρέα άρχισε να αραιώνει, η δεσποινίς Λιλίκα παντρεύτηκε, η κυρία Μαίρη έφυγε από την πόλη, καθώς πήρε μετάθεση ο άντρας της και η κυρία Ευθαλία μας άφησε χρόνους. Ως και εμείς χάσαμε τα τρία αδελφάκια μας, καθώς τα πιτσιρίκια της κυρίας μας έπαιζαν μαζί μας, με αποτέλεσμα να τα σπάσουν. 



Φίλοι μου αυτή την ιστορία την έγραψα με αφορμή την πρόσκληση της φίλης μας της Ρένας  για να δείξω τα ποτηράκια του λικέρ της μαμάς μου της κυρίας Γιαννίτσας αν και έχουν σπάσει τρία από αυτά, καθώς και το ραδιόφωνο.

Επίσης φίλοι μου πρέπει να ευχαριστήσω την φίλη μου Κάτια από το blog MARILIZE2 που μου χάρισε αυτό το βραβειάκι.



Σύμφωνα με τους όρους του βραβείου πρέπει να πω και έντεκα πράγματα για μένα. Αρχίζω λοιπόν...
  1. Αγαπώ τα ταξίδια
  2. Αγαπώ το καλοκαιράκι
  3. Αγαπώ τον ήλιο και τη θάλασσα
  4. Αγαπώ τα ζώα
  5. Αγαπώ το θέατρο, το σινεμά και τη μουσική
  6. Αγαπώ το internet
  7. Αγαπώ να βρίσκομαι με καλή παρέα
  8. Αγαπώ το γράψιμο (φαντάζομαι το έχετε καταλάβει)
  9. Αγαπώ το διάβασμα και την δια βίου μάθηση (αποτέλεσμα αυτού να πάρω μεγάλη πια, πτυχίο πανεπιστημίου).
  10. Αγαπώ την οικογένειά μου
  11. Αγαπώ και όλους εσάς που αντέξατε να διαβάσετε όλα αυτά!!!


Τώρα όποιος θέλει μπορεί να πάρει αυτό το βραβείο. Του το δίνω με όλη μου την καρδιά.
Σας κούρασα λίγο σήμερα.
Να είστε όλοι καλά.
Φιλάκια!!!

58 σχόλια:

  1. Καθόλου δεν μας κούρασες!!!
    Πολύ πρωτότυπη η παρουσίαση που έκανες!!!
    Και τα 11 πράγματα που μοιράστηκες μαζί μας, φανερώνουν πόσο ζεστός άνθρωπος είσαι!!!
    Φιλάκια πολλά!!!
    Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχη ιστορία! Σα να την έβλεπα την παρέα των κυριών να απολαμβάνει το λικεράκι της μέσα στα υπέροχα αυτά ποτηράκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα ενθύμιά σου Ελένη μου είναι πολύ όμορφα!...
    Τι όμορφη είναι η ιστορία που τα συνοδεύει!...
    Όλα αυτά τα παλιά που έχουμε κρατημένα...κρατάνε ζωντανές τις αναμνήσεις μας...
    Να είσαι καλά Ελένη μου!
    Καλό βράδυ να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι Χρυσούλα μου, οι αναμνήσεις καλές, κακές πάντα θα μας συντροφεύουν.
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφη ιστορία Ελένη μου. Τα ποτηράκια μας μιλησαν καλύτερα από κάθε άλλον για όσα έζησαν και μας θυμισαν και δικάες μας αναμνήσεις από τέτοιες συναντήσεις, όταν πιτσιρίκια προσπαθούσαμε να πιούμε λίγο απ' αυτό που πίνουν οι μεγάλοι και να ακούσουμε όσα λένε οι μεγάλοι...

    Οσα αγαπάς είναι αυτά που όλοι αγαπάμε κι η δια βίου μάθηση είναι πια τρόπος ζωής για πολλούς ανθρωπους που καταλαβαίνουν ότι η γνώση είναι πολύτιμη σε κάθε ηλικία.
    Φιλιά, καλό βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκη μου ξέρεις τι πολυλογούδικα είναι, γλώσσα δεν έβαλαν μέσα τους.
      Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  5. ΠΩΠΩ!!!!!!!
    ΤΙ ΤΡΟΜΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΕΛΕΝΗ ΜΟΥ!!
    ΤΑ ΠΟΤΗΡΑΚΙΑ ΤΟΥ ΛΙΚΕΡ ΕΙΧΑΝ ΤΗΝ ΤΙΜΗΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΣΗΜΕΡΑ!!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχα και κάποια άλλα παλιά αντικείμενα, αλλά επειδή ήθελα να το συνδυάσω και μία ιστορία, παρουσίασα μόνο αυτά.
      Να είσαι καλά και να μας ξεσηκώνεις!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Ελένη μου μας παρουσίασες τις αντίκες σου με τον πιο γλυκό τρόπο...
    Πάντα μου αρέσει τα αντικείμενα να διηγούνται ιστορίες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ελένη μου, το ότι γράφεις πολύ ωραία το έχουμε όντως διαπιστώσει! Και πολύ όμορφα πάλι μας παρουσίασες το σερβίτσιο του λικέρ της μαμάς σου!
    Φιλιά και καλό ξημέρωμα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. χεχε! Χάρηκα που διάβασα για σένα!
    Και πολύ όμορφα οι νοσταλγικοί θησαυροί σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ελένη μου, τι ωραία ιστορία! Αλλά και τα αντικείμενα... αγαπημένα. Έχω κι εγώ παρόμοιο ραδιόφωνο και το ίδιο μπουκάλι ακριβώς με εσένα, από τη γιαγιά μου! Όποτε άνοιγε αυτό το μπουκάλι μοσχομύριζε ο χώρος λικέρ τριαντάφυλλο...

    Συγχαρητήρια για το βραβείο σου! Χάρηκα που σε γνώρισα λίγο καλύτερα. Φιλιά, καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπήρχε μία εποχή που οι μανάδες μας ήθελαν να γεμίσουν το σπίτι τους με πιο μοντέρνα πράγματα, με συνέπεια να καταλήξουν στα παλιατζίδικα πραγματικοί θησαυροί.
      Τώρα εμείς νομίζω τα εκτιμούμε καλύτερα.
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. τι υπέροχη ιστορία!!! τη λάτρεψα, όσο λατρεύω και το λικέρ!! μακάρι να είχα παρεούλα να με ακολουθεί με τα λικεράκια μου!! όμορφα χρόνια τότε, όμορφες αναμνήσεις από τους μεγαλύτερους! :) συγχαρητήρια και για το βραβείο, όμορφα όσα μοιράστηκες μαζί μας! ευχαριστούμε κι εμείς! :) φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να είμαστε κοντά και να το πίναμε μαζί το λικεράκι.
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. Καλησπέρα αγαπητή μου Ελένη.
    Ειλικρινά έμεινα άφωνος με το τέλος της ανάγνωσης. Κοίταζα τα γράμματα, διάβαζα λίγες λέξεις, παρατηρούσα τα ποτηράκια προσπαθώντας να βρω τα χείλια τους για να ακούσω πιό καθαρά τις λέξεις τους. Έβλεπα τη Λιλίκα, τη Φρόσω, τη Μαίρη, την Αγγέλα. Τις έβλεπα να απολαμβάνουν το λικέρ τους.
    Ελένη μου είναι υπέροχο. Υπέροχο σε σύλληψη και σε απόδοαση. Μπράβο σου.
    Νάσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ντένη μου
      Όταν κοιτάζω ένα αντικείμενο πάντα μου αρέσει να το ζωντανεύω, να φτιάχνω εικόνες μαζί του που σε ταξιδεύουν στο παρελθόν, στο παρόν, στο μέλλον. Μερικές φορές το πετυχαίνω, άλλες όχι...Εσείς θα κρίνετε...
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  12. Αυτή την ιστορία να την στείλεις και στην Φλώρα και να πάρεις μέρος στον διαγωνισμό της. Σίγουρα θα πάρεις βραβείο.
    Τα κομμάτια που μας έδειξες υπέροχα και φορτωμένα αναμνήσεις.
    φιλιά Ελενίτσα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάπου κάπου στέλνω και στη Φλώρα ιστοριούλες, αλλά θεωρώ ότι κάποιες άλλες μπλογγόφιλες έχουν μεγαλύτερο ταλέντο από μένα.
      Καλήμερα!!!

      Διαγραφή
  13. Τι όμορφη συνοδεία είχε η έκθεση των μικρών ποτηριών του λικέρ!
    Νάσαι καλά Ελένη μου
    Πολύ όμορφα όλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Υπέροχα κομμάτια συνοδευόμενα και απο μια όμορφη ιστορία!!!!σαν να ζούσαμε εκείνη την εποχή!!!!πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δεν θα κουραστώ να λέω πόσο απολαυστικές είναι οι μικρές σου ιστορίες !Την σημερινή σου ιστορία μας την παρουσιάζεις πόσο όμορφα πλεγμένη με τις γυάλινες και γλυκές αναμνήσεις του σερβίτσιου της μητέρας σου!!!!Φιλάκια πολλά και καλό σου απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Υπέροχα τα ποτηράκια του λικέρ και το παλιό ραδιόφωνο μα πιο πολύ απόλαυσα την ιστορία τους!!!Καταπληκτική!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλησπέρα Ελένη μου!Τί όμορφη ανάρτηση!!!Τί υπέροχη ιστορία!Πάντα χαίρομαι νά διαβάζω τά κείμενά σου!!Τά ποτηράκια τού λικέρ καί τό παλιό ραδιοφώνο,μοναδικά κομμάτια!!Καλό μήνα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολυ καλα εκανες Ελενη μου και περασες απ' το σπιτακι μου διοτι ετσι μου' δωσες την ευκαιρια να γνωρισω κι' εγω το δικο σου, ν' απολαυσω την υπεροχη ιστορια του γυαλινου σερβιτσιου σου και να σεργιανισω λιγο στα μονοπατια με τις δημιουργιες σου! Συγχαρητηρια για το βραβειο, ευχομαι ν' ακολουθησουν κι' αλλα πολλα!! Φιλιακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αχ, πόσο μου θύμησες τη μαμά μου με τις φίλες της και τα λικεράκια, τις συνάξεις με τα μικρά μυστικά που δεν έπρεπε ν' ακούσουμε εμείς τα παιδιά....... Και το σπίτι μας με το ίδιο ραδιόφωνο και ένα παρόμοιο σερβίτσιο!!! Πρόσεχε τα, είναι πολύτιμες οι αναμνήσεις που κουβαλάνε!!!!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. τι καληηη αναρτηση!!!και αυτες,οι μικρες ιστοριες αναμνησεων,σαν απο σεναριο παλιας,καλης ελληνικης ταινιας!!!να σαι καλαααα!σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μα τι όμορφη ιστορία!! Υπέροχα τα ποτηράκια του λικέρ! Αλλά και το παλιό ραδιόφωνο ! Ανεκτίμητοι θυσαυροί! Πολύτιμες θύμησες! Καλό βράδυ, Ελένη! Και καλο Σαββατοκύριακο να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ψιλή κουβέντα έπιασαν... τα ποτηρακια με το μπουκαλακι... Ελενη μου...καλα εκανες και..τα ξεκούνησες να μας διηγηθούν τις ιστορίες τους...το λικερακι ανοιγει την γλώσσα..χι..χιχ.. και φέρνει αναμνήσεις....οπως και το παλιό ραδιόφωνο........φιλακια πολλα Ελενάκι.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Όμορφος ο τρόπος που μας παρουσίασες τους θησαυρούς σου.
    Καλό μήνα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλό μήνα! Τι όμορφα που παρουσίασες τα κειμήλιά σου! Συγχαρητήρια για το βραβειάκι και πολλά μπράβο που κυνηγάς τα όνειρά σου και πήρες πτυχίο τώρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Nice post!!! congrats for your award!!!
    Have a wonderful weekend, dear! and my g+ for you..

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τι όμορφη ιστοριούλα..συγκινητική..νοσταλγική..ρομαντική..ευχαριστούμε που την μοιράστηκες μαζί μας..όμορφα τα παλιά αγαπημένα σου αντικείμενα (ποτηράκια,ράδιο) & πόσες αναμνήσεις κουβαλούν...καλή επιτυχία στο διαγωνισμό της κ.Ρένας..μου άρεσε η ιδέα , συμμετέχω κι εγώ..
    συγχαρητήρια για το βραβείο..τα 11 στοιχεία σας μου άρεσαν , έχουμε και κοινά
    καθόλου δε μας κούρασες . Καλό μήνα και καλή άνοιξη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με γεια η νέα εμφάνιση του μπλογκ..η αρχική φώτο με την κοπέλα μου αρεσε πολύ..πήρες άριστα στο χθεσινό μάθημα των κυπριακών :)
      θα περιμένω με χαρά την όμορφη ανοιξιάτικη δημιουργία σου

      Διαγραφή
  27. Με πάρα πολύ όμορφη ιστορία μας έδειξες τους δικούς σου θησαυρούς..πολύ την χάρηκα!
    Καλό μήνα...φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ελένη μου το πως σκαρώνεις τόσο όμορφες ιστορίες δεν λέγεται!!!!!!
    Μα τι γλυκειά διήγηση που μας πήγε πίσω στον χρόνο , τότε που οι μαμάδες μας δίχως αγχος πέρνούσαν τον ελεύθερο χρόνο τους παρέα με αγαπημένα πρόσωπα. Το ραδιόφωνο αυτό μου θυμίζει θεία Λένα που ακούγαμε κάθε πρωί!!!!!!!!!!
    Πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Τι όμορφη ιστορία!!! Πολύ πρωτότυπη παρουσίαση των αγαπημένων σου, παλιών αντικειμένων! Βέβαια, δεν περίμενα κάτι λιγότερο από εσένα! χιχι!
    Συγχαρητήρια και για το βραβείο σου!! Πολλά πολλά ακόμη σου εύχομαι!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. πολύ πολύ όμορφα γραμμένη η ιστορία σου(συγκινήθηκα).Το σετ λικέρ και το ραδιόφωνο...τέλεια!!!Και τι αναμνήσεις κρύβουν!!!Ποιό αυτάκι άκουγε ?Πιο στόμα ήπιε?Πω..πω......

    πολλά πολλά φιλιά και καλό ΣΒΚ-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. υπέροχη η ιστορία συνοδευόμενη από μια σειρά φωτογραφιών παλαιών αντικειμένων. καλό μήνα Ελένη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Τα ποτηράκια μπορεί να είναι τα μισά οι αναμνήσεις όμως είναι όλες εκεί ζωντανές να θυμίζουν τα χρόνια που φύγανε τότε που το γλυκό και το λικερακι είχαν άλλη αξία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Τι όμορφη παρουσίαση-αφήγηση!
    Κάθε αντικείμενο περασμένης εποχής κουβαλά τις δικές του ιστορίες,που νοερά αφηγήθηκες με υπέροχες εικόνες.
    Φιλιά!

    Ευχαριστώ για τις επισκέψεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Πάρα πολύ ωραία ιστορία!!! Τα λόγια είναι περιττά, έχεις μεγάλο ταλέντο!!! Είναι τρομερό πως συνδυάζεις τις ιστορίες σου με αγαπημένα σου αντικείμενα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Τι ωραία που εντυσες το κειμήλιο σου με την ιστορία, φαντάζομαι αληθινή...
    Μπράβο να σαι καλά να τα χαίρεσαι Ελένη μου!
    Και αυτα που αγαπάς!
    Φιλια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Συγχαρητήρια για τις όμορφες ιστορίες σας!Είμαι εκπαιδευτικός και καταλαβαίνετε μου αρέσει να ανακαλύπτω ανθρώπους με τέτοιο περιεχόμενο!Σας παραθέτω και ένα δικό μου blog σχετικά με τα παιδαγωγικά θέματα και την ειδική αγωγή καθώς είμαι ειδική παιδαγωγός!Μπορεί όποιος έχει απορίες σχετικά με το παιδάκι του και πώς να το αντιμετωπίσει να το συμβουλευτεί ή να επικοινωνήσει μαζί μου!Ευχαριστώ πολύ!http://nohmatikh.wordpress.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επισκέφτηκα το blog σας και είδα τα πολύ ενδιαφέροντα άρθρα σας. Θα το επισκέπτομαι συχνά.

      Διαγραφή
    2. Να είστε καλά!Ευχαριστώ πολύ!Και το δικό σας είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον και πολύ πολύ όμορφο!!

      Διαγραφή
  37. Καλημέρα Ελένη. Γράφεις πάρα πολύ όμορφα. Διαβάζοντας την ιστορία που έπλεξες, εμφανίζονται όλα μπροστά στα μάτια μου λες και συμμετέχω κι εγώ στην παρεούλα και την κουβεντούλα. Επίσης η παρουσίαση του εαυτού σου μου δείχνει ένα άτομο με ουσία που δεν αφήνει κανένα λεπτό να περάσει ανεκμετάλλευτο. Σου εύχομαι καλή συνέχεια και πολλά φιλιά. (Η νεράιδα στην αρχή του μπλοκ είναι πανέμορφη.Να την κρατήσεις!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Πολύ τρυφερά διηγηθήκανε τα ποτηράκια του λικέρ την ιστορία σου Ελένη....οι Χρυσομέλισσες κατασυγκινήθηκαν...τους άρεσε πολύ και το υπέροχο παλιό ραδιόφωνο.....Χρόνια πολλά και καλά για σημερινή ημέρα, Φιλιά απο όλες μας !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή