Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2019

Για τα σεντόνια μου ρε γαμώτο



Φεγγάρι μου βγήκες και απόψε σεργιάνι και εγώ νιώθω έντονη την μοναξιά μου. Ξέρω είμαι παραπονιάρα όμως είμαι πάλι μόνη και όσο και αν δεν θέλω να το παραδεχτώ αυτό οφείλεται  στη ζήλεια μου!
Ναι ναι την ζήλεια μου, αυτή θέλω να μου διώξεις για να σταυρώσω και εγώ κανένα γκόμενο, να δουν χαρά τα σεντόνια μου, να έχω κάποιον να με αγκαλιάζει καθώς μας λούζει το φως σου, να ξυπνάω χωμένη σε μια αγκαλιά, να έχω και εγώ έναν άνθρωπο να πίνω τον καφέ μου μαζί του το πρωί βρε αδερφέ.
Πάρε μακριά την αναθεματισμένη ζήλεια μου, γιατί εγώ όσο και αν βάζω στοίχημα με τον εαυτό μου πως θα την διώξω, τσουπ φυτρώνει πάλι μέσα μου κάθε φορά που κάνω κάποια σχέση. Βλέπεις δεν με αφήνουν να αγιάσω όλες αυτές οι ξανθιές, μελαχρινές και κοκκινομάλλες που κυκλοφορούν εκεί έξω. Μια ματιά να τους ρίξει ο δικός μου, ξανακυλάω στα ίδια και όλο φτάνω στην πηγή και νερό δεν πίνω και μεταξύ μας τώρα τα δεύτερα …άντα πλησιάζουν και εγώ πάλι ρέστη.
Γι’ αυτό σου λέω διώξε την ζήλεια μου μακριά, είσαι η μόνη μου σωτηρία για να ξυπνάω και εγώ σε τσαλακωμένα σεντόνια.

Αυτή ήταν η συμμετοχή μου στο παιχνίδι "Παίζοντας με τις λέξεις" που διοργανώνει η Μαρία και το χάρτινο καραβάκι της. Μαρία μου να είσαι καλά και να μας ενώνεις σε τέτοια δρώμενα.
Οι λέξεις με το κόκκινο είναι οι λέξεις με τις οποίες έπρεπε να παίξουμε.



31 σχόλια:

  1. Αχ αυτή η ζήλεια Ελένη μου!! Τι ωραία που την παρουσίασες!! Μπράβο σου...κι αυτά τα τσαλακωμένα σεντόνια τι ωραία που δείχνουν την έλλειψη συντροφιάς...
    Συγχαρητήρια, απολαυστική συμμετοχή
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κακό πράγμα η ζήλεια Ελένη μου.😉😉
    Μπράβο για την συμμετοχή σου στο παιχνίδι .
    Χάρη στη Μαρία απολαμβάνουμε υπέροχες ιστορίες .
    Απορώ αλλά και γελάω πώς με 5 λέξεις γίνονται τόσο διαφορετικές εκδοχές.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κάτι ένιωσα - δεν μπορώ ακόμα να το προσδιορίσω - με εκείνα τα "τσαλακωμένα σεντόνια".
    Γιατί τόσες ενοχές αυτό το κορίτσι; Τόση ζήλια από το πουθενά; Μήπως ο λεγάμενος έδινε τα "διαπιστευτήριά" του κρατώντας τους τύπους;
    Είδες Ελένη μου, κάνω ό,τι μπορώ να στηρίξω ψυχολογικά την ηρωίδα σου γιατί την αγάπησα, μίλησε μέσα μου βρε παιδί μου :)
    Μπράβο για τη συμμετοχή σου.
    Καλό απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όμορφο γλυκό θέμα Ελένη μου ! και με σημασία μεγάλη καθώς η αναφορά της πλοκής σου στο θέμα της ζήλειας είναι σημαντική.
    Τα στοιχεία του χιούμορ με τη μορφή της αναφοράς στους ...πειρασμούς είναι πολύ δροσερά. Το κλίμα είναι αληθινό ρεαλιστικό.
    Μα και οι εκκλήσεις της ηρωίδας σου με ...δραματικό τόνο. Ένα κίνητρο να μπορέσει η Γυναίκα να χαρεί τα τσαλακωμένα της σεντόνια και να απαλλαγεί από το δηλητήριο της ζήλειας.
    Πολύ ωραίο Ελένη μου.
    Πολλές καλησπέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ζήλεια έρωτας μοναξιά...Όλα δοσμένα με χιούμορ και λυρισμό. Πολύ όμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αχ αυτη η αρωστημενη ζηλεια Ελενη μου τι μας κανει ε; πως να δει χαρα στα σεντονια της η κοπελια υπο αυτες τις συνθηκες; χα..χα..
    Ομως και οι πεντε λεξεις του παιχνιδιού μας σε ποσα διαφορετικα μονοπατια μας πανε φιλη μου..ασε που στο χωρο τους παίρνουν αλλα δισταση.. πιο ιδιαιτερη !!
    Να εισαι καλα Ελενη μου να περνας ομορφα..καλη συνεχεια σε οτι κανεις ..φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μια εμπνευσμένη ιστορία που είναι πραγματική πληγή και βάσανο για όσα άτομα νοιώθουν τέτοια ανασφάλεια στη σχέση τους! Συγχαρητήρια Ελένη μου! Πάντως ο ζηλιάρης βασανίζεται καθημερινά, και μόνο ψυχολόγος μπορεί να του προσφέρει βοήθεια. Να είσαι καλά τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. το αγκαθι της αγαπης, η ζηλεια, η αρρωστημενη τουλαχιστον
    μπραβο γλυκια μου
    φιλια πολλα
    καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αχ αυτή η ζήλεια...μακριά από μας όσο μπορούμε...
    Υπέροχη η συμμετοχή σου
    Καλό μεσημέρι εύχομαι
    🌼

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Άτιμο το σαράκι της ζήλειας Ελένη μου. Και το αποτύπωσες τόσο εύγλωττα, κυρίως με τα "τσαλακωμένα σεντόνια". Γελάω, γιατί δεν πήγε καν το μυαλό μου πως ήσουν εσύ πίσω απ' αυτή τη συμμετοχή. Με ρεαλισμό και όσο χιούμορ χωράει σε τέτοιες περιπτώσεις, το απέδωσες θαυμάσια. Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πιο πλούσια κι εγώ με τη συμμετοχή σου, Ελένη μου.
    Σε ευχαριστώ από καρδιάς για ό,τι διάβασα.
    Υπάρχει πάντα ένας πιο ποιητικός τρόπος να σχολιάσουμε κάτι κι εσύ το πέτυχες διάνα.
    Συγχαρητηρια !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Όσο σκέφτομαι πόσοι τυραννιούνται ( αδίκως) από τη ζήλια...
    Είναι ο πιο σίγουρος δρόμος για να χάσεις κάποιον!
    Μπράβο Ελένη μου για τη συμμετοχή σου!
    Φιλάκια πολλά!


    υγ: Θα τα πούμε το Σάββατο ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Και χιούμορ και πόνος και έκπληξη ευχάριστη η συμμετοχή σου, Ελένη μου. Μπράβο σου! 😘 Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Με συνοπτικό και περιεκτικό τρόπο περιέγραψες τόσο όμορφα ένα τόσο σοβαρό θέμα, όπως η ζήλεια. Ένα καταστροφικό συναίσθημα που κυρίως αρρωσταίνει αυτόν που το κουβαλά , γιατί αυτός που την υφίσταται έχει την δυνατότητα να γυρίσει την πλάτη ! Να είσαι καλά Ελένη μου και να μας προσφέρεις ενδιαφέροντα κείμενα. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολυ ομορφη η συμμετοχη σου!!!! Καλη επιτυχια🌹🌹

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ελένη μου με χιούμορ αναφέρεσαι σε ένα άσχημο συναίσθημα που είναι η ζήλεια , αιτία πολλών δεινών !! Χαίρομαι που με την ιστορία σου ανέδειξες την καταστροφική αυτή αίσθηση !!!Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Θαύμασα τον τρόπο που έγραψες την ιστορία σου Ελένη, ένα θέμα που "σηκώνει" τόνους μελάνης και ωκεανούς λέξεων....εσύ κατάφερες να το συνοψίσεις τόσο περιεκτικά και εύστοχα με τις σωστές δόσεις ρεαλισμού και χιούμορ !!!Μπράβο σου !!!Καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ομορφο κείμενο καλογραμμένο και έξυπνο!!!
    Καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ελένη μου συγχαρητήρια πολλά για τη συμμετοχή σου!
    Καταπιάνεσαι με ένα μεγάλο θέμα που καίει πολλές σχέσεις και το κάνεις με υπέροχο τρόπο!
    Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αχ Ελένη μου!! Όποια πει πως δεν έχει σκεφτεί όπως η ηρωίδα σου, ψέματα θα πει!! Η ζήλεια, η ανασφάλεια συχνά δηλητηριάζουν τις σχέσεις των ανθρώπων και κάνουν τη ζωή πολλές φορές ακόμα και ανυπόφορη! Στα μάτια μου φαντάζουν σαν αρρώστιες που καλό είναι να εντοπίζονται και να θεραπεύονται, αλλιώς μένει κανείς μόνος!
    Εξαιρετική και η ιστορία σου και το θέμα σου!
    Πολλά φιλιά
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλησπέρα καλησπέρα!!Ελένη είμαι και πάλι στην πόρτα της αγαπημένης αλλά και ιδιαίτερης συναισθηματικά για μένα σελίδας σου!! Κάνω κάποιες προσπάθειες να βρεθώ στην αγαπημένη μου γειτονιά με τις χαρισματικές γειτόνισσες!! Ποτέ δεν θα είναι το ίδιο πια αλλά με μία μικρή προσπάθεια ισως λίγο τα πράγματα να 'εχουν περισσότερο ενδιαφέρον για μένα
    Μας περνάς με χιουμοριστικό τρόπο την ζήλεια ενα συναίσθημα καταστρεπτικό για πολλους ανθρώπους εχεις χαρισματικό τρόπο να τοποθετείς τις λέξεις με περίσσεια τέχνη και να μας κάνεις να απολαμβάνουμε τα μικρά σου κείμενα!! φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλησπέρα Ελένη μου. Άλλο ένα υπέροχο κείμενο-μήνυμα από εσένα! Αντιπαθώ τρελά τη ζήλια και ποτέ δεν την ένιωσα και για κανέναν λόγο. Την θεωρώ αρρώστια που κατατρώει την ψυχή μας και αν ξεφύγει από τον έλεγχο μπορεί να αποβεί καταστροφική!!!
    Σε φιλώ πολύ
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ελένη μου, πού πήγε το σχόλιο που σου άφησα για το εμπνευσμένο σου κείμενο? Ααα!!!
    Λοιπόν, σου γράφω ξανά πόσο πολύ μου αρέσει το χιουμοριστικό πανέμορφο κείμενό σου. Να είσαι πάντα καλά και να μας χαρίζεις τόσο όμορφες σκέψεις. Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τι έμπνευση ήταν αυτή Λενιώ; Και τι θάρρος θα πω εγώ! Μεγάλη γενναιότητα να ομολογούμε το αγκάθι του χαρακτήρα μας και να το αναγνωρίζουμε. Υπάρχουν όμως λύσεις αν θες πραγματικά να το αποβάλεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς που δεν είναι βιωματικό Χριστίνα μου. Και εγώ δεν έχω χειρότερο από τη ζήλεια. Εδώ το είδα με χιούμορ βέβαια.
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  25. Καλη εβδομαδα και καλο μηνα Μαρτη σου ευχομαι 🌺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Eλένη μου ολα καλα φιλεναδα; ευχομαι να εχεις ενα ομορφο μηνα.. φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πέρασα ν αφησω τις ευχες μου.
    🌹🌹Πασχαλινές δέξου ευχές από την καρδιά βγαλμένες,όλες οι μέρες της ζωής σου να είναι Αναστημένες. Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!!!🌸🌸

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου Ελένη μου! Υπέροχο το κείμενό σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή