Δευτέρα 1 Μαρτίου 2021

Καλό μήνα

 


«Καλώς σας βρήκα!

Είμαι ο Μάρτιος και δεν σας κρύβω ότι φέτος ήρθα λίγο μουδιασμένος με όλα αυτά που συμβαίνουν. Εγώ πάντως έχω όλη την καλή διάθεση να κάνω το καθήκον μου που είναι να ξυπνήσω την φύση, να ζεστάνω την ατμόσφαιρα για να ανθίσουν σιγά σιγά τα λουλούδια, να ζωντανέψω τα ζωάκια που είχαν πέσει σε χειμερία νάρκη και τόσο άλλα. 

Όμως οι καιροί είναι δύσκολοι,  γι’ αυτό θα ήθελα να σας συμβουλέψω και να σας επιστήσω την προσοχή.

Εγώ θα προσέχω τα λουλούδια μου μην κακοπάθουν από τον χιονιά, αλλά και εσείς πρέπει να προσέχετε τα δικά σας "λουλούδια"  και "βλαστάρια" γιατί εκεί έξω παραμονεύουν άγριες μέλισσες.

Θα προστατέψω τα ζωάκια που θα ξυπνήσουν από τη χειμερία νάρκη, αλλά και εσείς πρέπει να προστατεύετε τους αθώους "αμνούς" σας από τους κακούς "λύκους" που παραμονεύουν σε κάθε απόμερο σοκάκι.

Θα μεγαλώσω τις ημέρες σας, θα τους δώσω περισσότερο φως, όμως εσείς θα πρέπει να προσέχετε τα σκοτάδια που κυβερνούν τις ψυχές των κακών ανθρώπων.

Κάπου κάπου θα ρίχνω δάκρυα σαν μπόρα για να δροσίζω τη γη, αλλά σε σας θα ευχηθώ να μην δω τα μάτια σας δακρυσμένα. 

Όταν περνά η μπόρα θα βγάζω το ουράνιο τόξο με όλα του τα χρώματα  για να χρωματίσετε όπως θέλετε τη ζωή σας και τα όνειρά σας.

Εύχομαι να περάσετε όμορφα κατά την διάρκεια των ημερών μου».















15 σχόλια:

  1. Καλό μήνα Ελένη μου! Κρατάμε καλά τα λόγια αλλά και τις υποδείξεις του Μάρτη. Καθώς ναι, τριγύρω μας, πλήθυναν οι γκρίζες παρουσίες και οι επιβουλές.
    Κάθε μου ευχή καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχα μας ξηγήθηκε ο νέος μήνας. Μας έβαλε και προ των ευθυνών μας, για να μην τα περιμένουμε όλα απ' αυτόν.
    Με την ευχή να χαρούμε τη γιορτή της φύσης και να διώξουμε δια παντός τους "κακούς λύκους" απ' τη ζωή μας, στέλνω τα φιλιά μου Ελένη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πόσο όμορφα καλωσόρισες τον Μάρτη Ελένη μου,με πολύτιμες συμβουλές προς όλους μας!
    Καλό και ευλογημένο μήνα ,με υγεία και ευημερία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Α τον αγάπησα το μήνα σου! Τι ωραία που μας τα πε και ναι ας πάρουμε το μάθημά μας γιατί ό,τι κάνουμε ρίχνουμε το φταίξιμο στους μήνες. Πανέμορφο Ελένη μου πραγματικά. Σοφό!! Εφυέστατο!
    Καλό μήνα Ελένη μου και να ευχηθώ ακόμη να ξυπνήσουμε για να μην αφήνουμε το σκοτάδι να κυριαρχεί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό μήνα, Ελένη! Όμορφες οι συμβουλές σου για τον Μάρτη, μας χρειάζονται, έτσι που έχουν έλθει τα πράγματα κ η μαυρίλα αργεί να φύγει από πάνω μας. Ειδικά για τις γκρίζες παρουσίες, το δύσκολο είναι να τις αντιληφθείς γρήγορα. Γιατί, δυστυχώς σε ξεγελούν για πολύ.
    Νάσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ Ελένη μου,μακάρι νάχει μόνο καλά κι οχι αυτά που έχουμε τελευταία συνηθίσει να συμβιώνουμε σε σημείο τίποτα πια να μην μας εκπλήσσει! Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γλυκιά μου κι εγώ σήμερα θέλω να ευχηθώ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ μα και να δώσω μία υπέροχη αγαπησιάρικη αγκαλιά στην Άνοιξη που είναι φανερό πως μας κάνει όλες να ονειρευόμαστε καλύτερες μέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλό μήνα Ελένη!!! Ό, τι επιθυμείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Άντε, με το καλό, κι ας τον λένε Μάρτη/Γδάρτη!
    Καλό μήνα Ελενάρα μου, ας είναι κι ένας μήνας
    καλός γιατί κουραστήκαμε όλοι πια.. Καληνύχτα! 🌼

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλό μήνα Ελένη μου. Ζόρικος μας μπήκε κι ο Μάρτης αλλά που θα πάει....
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κοίτα να δεις τώρα Ελένη μου πως είδα τον Μαρτη με του που μπήκε (κοντευει να βγει θα μου πεις και θα έχεις απόλυτο δίκιο φίλη μου)...αλλά έλα που ο Μάρτης για εμάς ήταν από την πρώτη του μερα μήνας αναμονής του χαρμόσυνου γεγονότος της γέννησης του δισέγγονου!! και περασε ο μήνας χωρίς να το παρω είδηση..🤣
    Να σου πω καλό μήνα θα έχει πλάκα τωρα ομως θα σου πω από καρδιάς να είσαι καλά και να αξιωθείς Ελενη μου να πάρεις την χαρα της πρόγιαγιάς...προς το παρόν απόλαυσε τον ρόλο της πρώτης γιαγιάς.. 😊 την αγάπη μου φιλιααα!!❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή