Τρίτη 8 Φεβρουαρίου 2022

Βιβλιοπαρουσίαση

Σήμερα θα σας παρουσιάσω  ένα βιβλίο.

Ήρθε σαν την Άνοιξη μέσα στο καταχείμωνο! 



 

Τίτλος του  "Μ' ένα στυλό διαρκείας"  από τις εκδόσεις "αλάτι".

Πρόκειται για ένα συλλογικό βιβλίο στο οποίο συμμετέχω

και εγώ με τρία κείμενα.

Ένα παραμύθι



Ένα μικροδιήγημα 



και ένα ποίημα.


Μπορώ να πω ότι συγκινήθηκα όταν το πήρα στα χέρια μου,

γιατί είναι το πρώτο βιβλίο σε έντυπη μορφή που φιλοξενεί

κείμενά μου (έχω συμμετοχή και σε  δυο τρία e-book).

Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να το παραγγείλετε αν θέλετε.

 https://www.ekdoseisalati.com/p/me-ena-stylo-diarkeias/...

ή στο e-mail

ekdoseisalati@gmail.com

Ευχαριστώ

10 σχόλια:

  1. Μπράβο Ελένη μου. Καλή επιτυχία να χει. Και σε προσωπικό δικό σου ολοκληρωτικά εύχομαι.
    Καλή συνέχεια
    Πάω να δω το σύνδεσμο
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ Ελένη μου,ευχομαι και σε κατάδικό σου!
    Ενδιαφέρομαι και θα κάνω ενέργειες ;)
    Φιλάκια πολλά για καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο Ελένη, καλή επιτυχία και καλή συνέχεια !!!
    Σε φιλώ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο Ελένη μου. Συγχαρητήρια!
    Με το καλό και βιβλίο δικό σου.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλοτάξιδο Ελένη μου και εύχομαι να είναι η απαρχή και για επόμενες συγγραφικές δουλειές σου, συλλογικές ή ατομικές.
    Πάω κι εγώ στο σύνδεσμο...
    Τα φιλιά μου♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και πολύ το άργησες νομίζω Ελενάρα μου!
    Να διαβάσουν κι άλλοι τον όμορφο εσωτερικό σου κόσμο!
    Πολλά φιλιά και θερμά συγχαρητήρια! ⭐💕

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπράβο Ελένη! Καλοτάξιδο να είναι! Καλή συνέχεια. Έχεις να μας δώσεις πολλά!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ωωω! τι όμορφη έκπληξη! Καλοτάξιδο, Ελένη μου. Πολύ χαίρομαι, σου αξίζουν τα καλύτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αχ.. τι ωραία είδηση Ελένη μου; μπράβο φίλη μου τα θερμά μου συγχαρητήρια μου καλοτάξιδο να είναι..
    Είδες τι όμορφα νιώθεις όταν αυτά που γράφεις τα βλέπεις τυπωμένα σε βιβλίο; σε καταλαβαίνω απόλυτα!
    Καλή αρχή κορίτσι μου και με ολόδικό σου την επόμενη φορά, έχεις τόσα να δώσεις!!
    Χαίρομαι για σένα και που η γειτονιά μας έχει ανθρώπους που το ταλέντο τους στην γραφή αναδεικνύεται!!
    Θα το έχω στα αμέσως υπόψιν μου καλή συνέχεια σε ότι κάνεις Ελένη μου φιλιαααα!! 😍

    ΑπάντησηΔιαγραφή