Παρασκευή 11 Αυγούστου 2023

Το νυσταγμένο φεγγαράκι

 



Μια φορά κι ένα καιρό το φεγγάρι νύσταξε και αποφάσισε να κοιμηθεί. Κοίταξε γύρω του για να βρει κάποιο σύννεφο να γείρει πάνω του, αλλά ο ουρανός δεν είχε καθόλου σύννεφα. Ήταν καλοκαίρι βλέπετε.

Κοίταξε κάτω χαμηλά να βρει μια γωνίτσα πάνω στη γη, αλλά δεν έβλεπε κάτι που πάνω του θα μπορούσε να ξαπλώσει.

Τα κρινάκια της θάλασσας από χαμηλά είδαν τα χασμουρητά του και τα νυσταγμένα του ματάκια και του φώναξαν:

-Ε! φεγγαράκι έλα ξάπλωσε πάνω μας. Θα σου φτιάξουμε απαλό στρώμα.

-Ευχαριστώ καλά μου κρινάκια, αλλά φοβάμαι μη σας κάψω με το φως μου.

-Μην φοβάσαι εμείς είμαστε συνηθισμένα, φυτρώνουμε μέσα στην καυτή άμμο και  το φως του καλοκαιριάτικου ήλιου  μας καίει όλη μέρα. Έλα…

Τελικά πείστηκε, πήγε και ξάπλωσε πάνω στα κρινάκια της θάλασσας που του είχαν φτιάξει με τα άσπρα λουλούδια τους ένα απαλό στρώμα. Μερικά ξάπλωσαν δίπλα του και του χάιδευαν το κεφαλάκι ως να το πάρει ο ύπνος.

Μερικά νυχτολούλουδα που ήταν εκεί κοντά, φυτρωμένα στην αυλή ενός σπιτιού, ακούμπησαν απαλά πάνω στο φεγγάρι και έγιναν το σεντονάκι του.

Οι νυχτοπεταλούδες παρακινημένες από το φως του φεγγαριού πετούσαν γύρω του και δεν άφηναν κανέναν να πλησιάσει, μην τυχόν και το ξυπνήσουν.  Ως και η θάλασσα που ήταν σιμά τους με τα κυματάκια της του τραγούδησε το πιο γλυκό νανούρισμα.

Το φεγγάρι όταν ήρθε η αυγή και ξύπνησε δεν μπορούσε να καταλάβει αν όλα αυτά τα έζησε ή τα είχε ονειρευτεί.



Αυτό το μικρό παραμυθάκι γράφτηκε για την Αλατοπρόσκληση με θέμα το φεγγάρι που νύσταξε και αποφάσισε να κοιμηθεί.

Εδώ θα βρείτε και άλλα παραμυθάκια με το ίδιο θέμα από τα μέλη της αλατοπαρέας.

2 σχόλια:

  1. Η γλυκιά σου ψυχή, γεμάτη από όμορφα συναισθήματα, δίνει αντίστοιχα παραμυθάκια, που ξεχειλίζουν συναισθήματα, εικόνες και στιγμές. Πόσο μού αρέσουν, Ελένη μου.
    Έχεις έναν όμορφο κόσμο στην καρδιά σου, καλή μου φίλη.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το παραμύθι σου Ελένη μου ξεχειλίζει από τρυφερότητα, ενα όμορφο συναίσθημα που πρέπει να φυτεύουμε στις παιδικές ψυχούλες. Ομορφο και αγαπησιάρικο φίλη μου θα το διαβάσω του μικρούλη μας .
    Να είσαι καλά Ελένη μου να κάνεις πάντα ότι αγαπάς.! φιλιααα!🤗

    ΑπάντησηΔιαγραφή