Δευτέρα 2 Οκτωβρίου 2023

Οκτώβριος




Η παρέλαση ξεκίνησε! Μπροστά πήγαινε ο σημαιοφόρος καμαρωτός. Ήταν όμορφος, ψηλός. Τα μακριά καστανά μαλλιά του ανέμιζαν  στους ώμους του.  Μα ποιος είναι; 

Δεξιά και αριστερά του δύο λιλά χρυσάνθεμα και για τιμητική φρουρά τρία κατακόκκινα.

Πιο πίσω οι μουσικοί καρύδια, κάστανα,  λίγα σταφύλια κρατούσαν τον ρυθμό.

Μετά ερχόταν μία διμοιρία από χρυσοκίτρινα πλατανόφυλλα που στροβιλίζονταν στο απαλό αεράκι σαν να χόρευαν, ακολουθούσαν τα μικρά καφετιά φυλλαράκια της ακακίας, και τα κατακίτρινα της λεύκας.

Τα πρασινοκίτρινα της μουριάς στο τσακ πρόλαβαν να παραταχθούν και να παρελάσουν. Μα ποιος είναι ο όμορφος σημαιοφόρος, θα τρελαθώ αν δεν μάθω.

Κίτρινα κυδώνια και ροδαλά ρόδια έκλειναν την παρέλαση. 

Κρακ! ακούστηκε ένας ήχος. Ένα ρόδι άνοιξε  και γέμισε ρουμπίνια  ο δρόμος.

Κρακ! και ξύπνησα. Μα ποιος ήταν ο όμορφος σημαιοφόρος;

Άνοιξα τα μάτια μου και απέναντι μου είδα το ημερολόγιο. Έδειχνε 1η Οκτωβρίου!

                           


20 σχόλια:

  1. Κοίτα τώρα το λογοτεχνικό σου χάδι πώς ντύνει τον ερχομό του Οκτώβρη. Συνήθως οι γραφές και οι αφηγήσεις είχαν πολλά να πουν για το Σεπτέμβρη, αφήνοντας το μήνα που ξεκινήσαμε κάπου στη σκιά και τη δεύτερη μοίρα.
    Να τώρα όμως, που η δική σου ιστορία, έρχεται να δώσε μια ξεχωριστή ταυτότητα για το δεύτερο μήνα του Φθινοπώρου. Αυτός ο χορός της φύσης στην περιγραφή σου είναι σαν πανέμορφο παραμύθι, όπως το κατέχεις και το δίνεις σε όλους μας.
    Καλό μήνα Ελένη μου. Μού γαλήνεψες την καρδιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει και ο Οκτώβρης τις χάρες του. Καλό μήνα Γιάννη μου.

      Διαγραφή
    2. Φυσικά και τις έχει. ΑΠλά δεν είναι τόσο τραγουδισμένος, Ελένη μου. Καλησπέρα.

      Διαγραφή
  2. Καλό μήνα Ελένη μου. Ωραίο όνειρο αλλά μ'αφησες με την περιέργεια. Ποιος ήταν τελικά ο σημαιοφόρος; Φθινοπωρινές πινελιές πανέμορφες η ιστορία σου
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν ο Οκτώβρης Αννούλα μου. Καλό μήνα!

      Διαγραφή
    2. Φυσικά και ήταν ο Οκτώβρης Ελενάκι μου. Για δέντρο με καρπούς έψαχνα χαχαχα

      Διαγραφή
  3. Παρά τα όσα θλιβερά συμβαίνουν γύρω μας, όμορφο είναι το Φθινόπωρο με μπροστάρη τον Οκτώβρη. Καλό μήνα Ελένη μου! Καλό Φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς με όλα αυτά τα θλιβερά η καρδιά μου πάει να σπάσει. Θυμώνω, εξοργίζομαι και κλαίω για τις ζωές τόσων ανθρώπων και κόπων μιας ζωής. Που σκέψεις για γράψιμο, αλλά αυτό ήταν κάτι αυθόρμητο καθώς βλέπω γύρω μου το κύκλο της φύσης. Καλό Φθινόπωρο!

      Διαγραφή
  4. Τι όμορφα που σε οδήγησαν τα μονοπάτια της φαντασίας σου, Ελένη μου! Και τι όμορφα που την περιέγραψες την παρέλαση του Οκτώβρη!
    Να έχεις έναν υπέροχο μήνα, γεμάτο όμορφες στιγμές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με μεγαλοπρέπεια υποδέχτηκες τον Οκτώβρη Ελένη μου, κοτζάμ παρέλαση για τη φθινοπωρινή του χάρη!
    Εύχομαι να στο ανταποδώσει και να 'ναι φέρει υγεία, όμορφες στιγμές και χαμόγελα!
    Καλό μας μήνα.
    Καλό βράδυ και πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τις όμορφες στιγμές τις χρειαζόμαστε όλοι Μαρίνα μου. Μακάρι να πάνε όλα καλά από εδώ και πέρα.
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Τον έντυσες με τα ομορφότερα χρώματα που υπάρχουν στην φύση αυτόν τον καιρό τον Οκτώβρη Ελένη μου, αφού ο μήνας αυτός, είναι η καρδιά του φθινοπώρου και μας ανταμείβει με την δροσούλα του και την πανδαισία των χρωμάτων του!🍂🍁
    Αν δεν ήταν τα δύσκολα που πέρασαν οι άνθρωποι θα μπορούσαμε να τον απολαύσουμε.
    Καλό μήνα Ελένη μου με το καλό και με γαλήνη παντού. Καλο σου ξημέρωμα φίλη μου! φιλιααααα! 🤗🌙

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπερδεύτηκα κι εγώ στην αρχή, και νόμιζα ότι μιλούσες για τον Κασσελάκη 😛🤪🤩😂Αλλά μετά κατάλαβα ότι μιλάς για τον Οκτώβρη! Μακάρι να μας δώσει μόνο χαρές, εκτός από τα χρώματα και τα αρώματά του 🍁🍂 Καλό φθινόπωρο Ελένη μου! 🧡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτρα μου είπα να κάνω την διαφορά. Να είμαι η μόνη που δεν θα πω κάτι για τον Κασσελάκη.
      Χαχα!

      Διαγραφή
  8. Αν και φτάσαμε στα μέσα του Νοέμβρη, μπορώ να πω ότι εφέτος ο Οκτώβριος έκλεψε την παράσταση.
    Ήταν τόσο ωραίος και γλυκός, οπ ς τον παρουσίασες.
    Είχαμε χρονια να φορέσουμε φθινοπωρινά ρούχα.
    Πάντα από την τιράντα στο παλτό πηγαίναμε.
    Του άξιζε αυτή η παρουσίαση Ελένη μου.
    Έτσι θα τον φαντάζομαι απο δω ξαι μπρος.
    Καλό χειμώνα τώρα.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η πιο όμορφη παρέλαση που έχω δει, ντυμένη στα χρώματα του Φθινοπώρου και με όλες τις φθινοπωρινές γεύσεις δωράκι στην φαντασία μου.
    Υπέροχη εικόνα!
    Καλό Σαββατοκύριακο Ελένη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή