Δευτέρα 4 Μαρτίου 2024

Τα σημάδια της Άνοιξης

 



Η Άνοιξη ήρθε, μα την καλωσόρισαν μόνο τα παιδιά.

Εκείνα ακολούθησαν τα σημάδια της και είδαν

τα αγριολούλουδα καθώς ξεπετάγονταν από τη γη,

να λιώνουν τα χιόνια του Χειμώνα,

και ένα κούκο να κάθεται στη γαζία της αυλής

περιμένοντας τα χελιδόνια.

Είδαν δυο πεταλούδες να έχουν στήσει χορό

πάνω σ' ένα τριαντάφυλλο μικρό

και τα μυρμήγκια να ανεβοκατεβαίνουν στη φωλιά

βγάζοντας έξω το χώμα το νωπό.

Είδαν μερικά άσπρα σύννεφα, 

να σπρώχνουν τα γκρίζα προς το βορρά

και το ήλιο να τα βάφει ροδοκόκκινα,

παίρνοντας χρώμα από την παλέτα του με μια πινελιά.

Είδαν τα αστέρια να λάμπουν στην αστροφεγγιά

και το φεγγάρι δίπλα τους να χαμογελά.

Ήταν τα σημάδια της Άνοιξης που ήρθε

μα τα κατάλαβαν  και την καλωσόρισαν μόνο τα παιδιά,

δίνοντάς της δυο γλυκά φιλιά.




Θα το βρείτε και στον παρακάτω σύνδεσμο μαζί με άλλα.

https://enakeimenomiaeikona.blogspot.com/2024/02/blog-post_44.html




4 σχόλια:

  1. Καλή βδομάδα Ανοιξιάτικη, Ελένη μου, με ένα ακόμα όμορφο ποίημά σου.
    Να είμαστε καλά, αγαπημένη μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο Ελένη μου. Και σ'ευχαριστώ που καλωσορίζεις την Άνοιξη γιατί πες πες θα το πιστέψω πως ήλθε. Είναι η αλήθεια πως τα παιδιά καταλαβαίνουν περισσότερα απο μας τους μεγάλους. Πάω να δω το σύνδεσμο που μας δίνεις
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το πιο όμορφο καλωσόρισμα στην άνοιξη, Ελένη μου!
    Κι έχεις δίκιο, πως μόνο τα παιδιά (ή όσοι κρύβουν ακόμα ένα παιδί μέσα τους), αναγνωρίζουν την άφιξή της και την υποδέχονται με χαρά και ελπίδα.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Ελένη μου!
    Υπέροχο το ποίημα σου!
    Σίγουρα μόνο τα παιδιά την καταλαβαίνουν, αλλά αν είχαν κι αλάνες να τρέξουν, θα ήταν για όλους μας καλύτερα!
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή