Παρασκευή 8 Μαρτίου 2024

Επετειακή ανάρτηση



Αγαπημένο μου παρεάκι σήμερα εδώ έχουμε γενέθλια. Ναι, γιορτάζει το blog μου!

Πριν από 12 χρόνια δημιούργησα αυτό το blog και θέλω να σας ευχαριστήσω

που όλα αυτά τα χρόνια μου κρατάτε συντροφιά. Την ημερομηνία δεν την διάλεξα 

βέβαια τυχαία. Την διάλεξα για δύο σημαντικούς λόγους όπως θα δείτε παρακάτω.

Σας γράφω λοιπόν τι έγραψα σε κείνη την πρώτη μου ανάρτηση. 


''Ξεκινώ σήμερα 8/3/2012 την πρώτη μου ανάρτηση και την αφιερώνω σε 

όλες τις γυναίκες που με τους αγώνες τους διεκδίκησαν και διεκδικούν τα δικαιώματά τους, 

όπως ακριβώς έκαναν και οι εργάτριες των κλωστοϋφαντουργείων της 

Ν. Υόρκης στις 8/3/1857.

Επίσης την αφιερώνω και σε ένα λατρεμένο μου πρόσωπο  που σαν σήμερα 

πριν κάποια χρόνια έφυγε από κοντά μου, στον Πατέρα μου, ο οποίος 

σεβόταν και τιμούσε κάθε δίκαιο αγώνα".

Κάπως  έτσι ξεκίνησε ένα υπέροχο ταξίδι.

Από εκείνη την πρώτη ανάρτηση και μετά απέκτησα 470 πολύ καλούς φίλους,

ΕΣΑΣ, που με τιμάτε με την επίσκεψή σας στο blog μου και μου αφήνετε πολύ

όμορφα και ενθαρρυντικά σχόλια.

Ακολουθήσατε τα "Μονοπάτια της φαντασίας μου" και διαβάσατε τα

παραμύθια  μου, τις  ιστοριούλες μου, τα διηγήματά μου, ενίοτε και λίγη ποίηση.

Στις αρχές σας έδειχνα και διάφορες κατασκευές που τις συνόδευα με μικρές ιστοριούλες. 

Επίσης ταξιδέψατε μαζί μου σε μικρά οδοιπορικά και σας έγραψα τους κοινωνικούς 

προβληματισμούς μου.

Καλή συνέχεια να έχουμε αγαπημένο μου παρεάκι.
Σας αγαπώ!





10 σχόλια:

  1. Κι εμείς σε αγαπάμε. Σημαντικό μέλος της παρέας μας και πολύ αγαπητό. Χρόνια πολλά στο μπλογκάκι σου και να σαι καλά να μας κάνεις παρέα για πάρα πολύ καιρό. Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπάμε, λατρεύουμε και ακολουθούμε συνειδητά το δικτυακό σου σπιτικό, Ελένη μου. Και τού εύχομαι ολόψυχα, χρόνια πολλά, δημιουργικά.
    Οι λόγοι για την ημερομηνία ίδρυσής του, η αναφορά στον πατέρα σου και τις απόψεις και δράση του, με κάνουν να είμαι ακόμα περισσότερο περήφανος για σένα, καλή μου φίλη και το στίγμα σου.
    Μένω εδώ, να γεύομαι όλα εκείνα τα όμορφα, που μάς δίνεις στα μονοπάτια της φαντασίας σου.
    Με την αγάπη και το σεβασμό μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μια Καλησπέρα και ευχές για την τριπλοεπετειακή ανάρτηση Ελένη μου! Ψυχοσάββατο αύριο, ας είναι αναπαυμένη η ψυχή του πατέρα σου! Χρόνια Πολλά κυρίως όμως καλά σε όλες τις γυναίκες και πολύχρονο το blog σου, σε φωτεινά πάντα μονοπάτια να επηρεάζει τη σκέψη, τα συναισθήματα και τη φαντασία μας. Να είσαι καλά!
    Καλό βράδυ!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια πολλά Ελένη μου!
    Είμαστε συνομήλικες περίπου.
    Ήταν η εποχή που πολλές φίλες ξεκινήσαμε τα μπλογκοσπιτακια μας.
    Μείναμε πολύ λιγες, δυστυχώς τώρα.
    Όλα αυτά τα χρόνια μοιραστήκαμε πάρα πολλά.
    Εύχομαι να τα πολλαπλασιάσουμε.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τα μονοπάτια της φαντασίας σου μας κρατάνε ωραία συντροφιά αυτά τα χρόνια και εύχομαι να συνεχίσουν για πολλά ακόμα !!!!
    Η αλήθεια είναι ότι μας λείπουν οι χειροτεχνίες σου, αλλά μας αποζημιώνεις με τα ωραία παραμύθια σου που προσωπικά τα ξεχωρίζω
    Τα φιλιά μου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ελένη μου, χρόνια πολλά στον διαδικτυακό σου χώρο. Να είσαι γερή και πάντα δημιουργική, να μας ταξιδεύεις μέσα από τα Μονοπάτια Της Φαντασίας σου!
    Καλό απόγευμα Κυριακής :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Οι λόγοι που ξεκίνησες τη συγκεκριμένη ημερομηνία πόσο συγκινητικοί!! Χρόνια πολλά στον όμορφο και ποιοτικό σου χώρο Ελένη μου!! ✨✨

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύχρονο να είναι το σπιτάκι σου, Ελένη μου! Να συνεχίσει να μας κρατάει συντροφιά ακόμα και σε μένα που έχω αραιώσει λίγο την παρουσία μου στην γειτονίτσα μας.
    Δεν συνέχισες να μας δείχνεις τις χειροτεχνίες σου, έχω όμως αρκετά δωράκια από εσένα και σε σκέφτομαι συχνά.
    Νά'σαι πάντα καλά και να γράφεις τα ωραία παραμύθια σου!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μέσα απο σπουδαία κοινωνικά μηνύματα, και απίθανα παραμύθια, μάς συντροφεύεις, μας αγαπάς, κι εμείς ανταποδίδουμε με την καρδιά μας την αγάπη μας! Χρόνια πολλά το λοιπόν! 😉 (δώδεκα χρόνια κι εγώ φέτος..) Πολλά φιλιά Ελενάρα μου! 🧡🎁😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συμβολική η επέτειος λοιπόν και για πολλούς λόγους. Να είναι αναπαυμένη η ψυχούλα του πατέρα σου, Ελένη μου. Και τα αγαπημένα μας "μονοπάτια της φαντασίας" να είναι πολύχρονα και καλοδιάβατα.
    Τα φιλιά και την αγάπη μου♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή